Przydałoby się coś do ustabilizowania ruchu kamery, bo szarpnięcia i drżenia nie wyglądają tu dobrze.
Trzy filmy i praktycznie trzy wejścia na jedno kopyto.
Ale spoko, wcale nie jestem lepszy.![]()
Przydałoby się coś do ustabilizowania ruchu kamery, bo szarpnięcia i drżenia nie wyglądają tu dobrze.
Trzy filmy i praktycznie trzy wejścia na jedno kopyto.
Ale spoko, wcale nie jestem lepszy.![]()
no wlasnie te wejscia mnie najbardziej dobily :P
dluga droga do sukcesu![]()
Coś czuję, że kiedyś wpadnę do Bydgoszczy na tydzień i zrobimy barterową wymianę umiejętnościami![]()
To nie kwestia braku pomysłów na kręcenie
To wytyczne menagiera i jego gust w dobieraniu klipów. Wejścia muszą być takie same w każdym klipie. Że tak powiem nie do końca jest to tylko moje dzieło.
Ale słusznie z chęcią się czegoś nowego nauczęMicles kiedy piwo?
A jak wy byście sobie poradzili w tłumie? Wiem, że drżenia są nieprofesjonalne dlatego zbieram i ciułam na jakiegoś dobrego flycama czy cuś tam innego. Zaznaczam, że w klubie brak możliwości keceinia ze statywu czy monopodu.
Ostatnio edytowane przez venomer ; 01-11-2011 o 23:12
Moje skromne portfolio.
Mój fecebook'owy profil
""Artysta czy nie, fotograf zawsze jest sensualistą. Wzrok porusza się w świecie uczuć, a nie intelektualnych dywagacji""
Nie wiem, dzisiaj byłem na 12h w Bydgoszczy i na razie się nie zapowiada kolejny razMoże zaplanuj sobie jakąś sesję w Poznaniu, tutaj też jest trochę fajnych projektantów i modelek i przy okazji zahaczysz o mnie
Żadnych tam flycamów. Glidecam HD-2000 i nie żałujesz wydanej kasy. Srsly.
To kijowy masz klub i mówisz im, że albo statyw, albo niech zaproszą do klubu wujka z Handycamem. Ja ostatnio w klubie zamontowałem coś takiego (co prawda to było użycie przedpremierowe, bez jakichkolwiek wcześniejszych testów, ale cośtam wyszło) i nie było żadnych problemów, a siało prowizorką na kilometr, i potencjalne zagrożenie dla ludzi bardzo duże (rwie się lina albo rozsypuje się konstrukcja i losowy człowiek dostaje 2kg klockiem z 5m w głowę)