Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: [artor]extreme sport

Zablokowany

Domyślnie [artor]extreme sport

Witam wszystkich forumowiczów.To jest moja pierwsza galeria na canon- boardzie i liczę na wasze opinie.Na pierwszy ogień kilka fotek z 19 Rajdu Rzeszowskiego,a dokładniej z odcinka testowego.Zaznaczam że jestem amatorem i nie mam zielonej kamizelki z napisem "MEDIA" : ) co w tej dziedzinie fotografii jest dosyć znaczące.
    1
    2
    3

Zablokowany

Domyślnie

cd.
    4
    2
    3
    4
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    panowie żadnych opini?
    Ostatnio edytowane przez artor ; 11-03-2011 o 13:40 Powód: Automerged Doublepost

Domyślnie

mimo braku zielonej kamizelki numery 1i2 bardzo mi pasują.
    generalnie jak dla mnie trochę za ciasne kadry na pozostałych.

Domyślnie

witam artor

kamizelka to nie wszystko to mogę powiedzieć - lecz pomaga czasami.
    U mnie są różowe nie zielone ale nadal jej nie posiadam - pilnujący to czasami ludzi i idzie z nimi pogadać.
    A teraz o fotach powyżej , wiem ze to się chce pokazać nie zawsze wychodzi na zdjęciach.

1 krzaki w lewym górnym rogu , prawy dolny trwa ( ja walczę z krzakami czasami 20 min aż pozbędę się wszystkich z kadru ) , brak polara na szkle to na minus reszta ok .

2 cytryna - fajny moment tylko powyciągał bym cienie z przodu i lewego boku auta i polar !! - refleksy w szybie czasem idzie zlikwidować.

4,4,3 bo takie nr widzę spoko podoba się kadr oprócz cytryny bo tak widzę krzaki są ogromne.

2 ford - polar , inny kat bym wybrał żeby było widać jak się "lamie auto" - dobrał czas tak żeby nie mrozić kol.

3 skoda , no skoda stoi lub jedzie - inny kat mógł byś złapać ruch lub bok auta z droga za nim bo widzę ze się fajnie wije , zresztą wygląda jak byś stal na wypadkowej

Jak na pierwsza galerie lub na pierwszy rajd to super , kolory tez ok

Darek
    pare sloikow i jedno body ......... ostatnio uzywane 9 lat temu czas nanowo zaczac przygode ....

Coś już napisał Awatar pawlack
    Miasto