tak mi się spodobało, że aż się pochwale rezultatem :P
tak mi się spodobało, że aż się pochwale rezultatem :P
@krystian123: świetnie to wyszło!
A mógłby ktoś mi podesłać, albo wrzucić gdzieś te pliki z ustawieniami opisanymi w metodzie z postu dziobolka? Bo ja mam te foldery puste.![]()
A to nie te dwa fajne suwaczki w lightroomie "split toning"?![]()
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto
Foldery są puste, bo to nie te foldery. W tekście jest podana ścieżka, proponuję kilka "klików" wstecz więcej i patrzenie na pasek adresowy. Domyślnie otwiera sie to C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Dane aplikacji\Adobe\Adobe Photoshop CSx\Presets\Duotones a poszukiwane presety są w folderze instalacyjnym (domyślnie C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CSx\Presets\Duotones)
5D + BG-E4 / 70D + BG-E14 / 40D + BG-E2N / 24 L TS-E / 24-105 L / 100-400 L / 50 1.8 / 10-18STM / Benro C-269M8 +B1 / YN600EX-RT + YN-E3-RT
Mój błąd, faktycznie. Pisanie licencjatu mnie odmóżdżyło...![]()
Być może... Jeśli masz jakieś doświadczenia to prosimy o tutek
Ale w obróbce B&W, jaką opisuje Scott Kelby w swojej książce pt.
"Sekrety Cyfrowej Ciemni Scotta Kelby'ego
Edycja i obróbka zdjęć w programie
Adobe Photoshop Lightroom"
kompletnie nie korzysta z tych suwaczków.
Polecam zakup i lekturę.
Pozdrówka!
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
@dziobolek wyszło super. Właśnie takiego opisu krok po kroku szukałem. Dzięki !