Strona 12 z 15 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 148

Wątek: Kalendarz Canon Board z najlepszych fot.

  1. #111
    Początki nałogu Awatar b'Art
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Leszno
    Wiek
    53
    Posty
    370

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomasz Golinski
    To chyba lepiej, żeby b'Art tą swoją szyszkę ruszył (jakkolwiek dwuznacznie to brzmi )

    aaa tak na marginesie szyszek. Spotkałem sie z owym wcześniej wspomnianym, i dowiedziałem sie kilku fajnych rzeczy:

    1. Będą poważne zniany w CPL -> nasi byli sterowani z Austrii, sami nie mogli więc do tej pory pierdnąć.. (a nawet jak to i tak im się nie chciało) bez słowa pozwolenia z Wiednia. Przechodzą "wnet" pod bezpośrednie skrzydła Amsterdamu - po to by poprawić zarządzanie, (bo do tej pory mieli b** bum bum) OBSŁUGĘ KLIENTA (sic!), SERWIS! A więc nowe miotły...
    2. Pogadaliśmy na temat satndardów serwisowania i Cust. Serv., ponoć zdają już sobie z tego sprawę co mają u nas -> ponć będzie się zmieniać (ciekawe jak Żniwna)
    3.Potrzebuję kilku danych o naszym formum:
    -od kiedy istnieje
    -ilu mamy userów
    -czego potrzebujemy (prezentacje, spotkania itp. chodzi o miękki marketing)
    -co ciekawego zrobiono,
    -czy i jak często możemy sie spotykać na warsztatach (ankietka??? na CB?) (demo sprzętu itp.) i ilu nas może tam być?

    i to tyle z Krainy Deszczowców, w razie co pytajcie
    _______________________________________________
    taaaaa... Fed, Zorka 5, Zuch Digital, Smena 16:9 ha!

  2. #112
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Muszyna
    Wiek
    37
    Posty
    1 025

    Domyślnie

    myślę że dodatkami do kalendarza będzie się można zająć jak już będzie znany layout kalendarza. a do moderatorów kieruję zapytanie czy dałoby się stworzyć wątek do którego każdy mógłby anonimowo zgłosić zdjęcie pod głosowanie które skończyłoby się np. we wrześniu. dobieranie zdjęć to jedna sprawa, a stworzenie layoutu dla kalendarza to troszkę coś innego. dlatego wartałoby stworzyć wątek z głosowaniem na zdjęcia do stycznia :] a dodawanie zdjęć np. max do miesiąca przed zakończeniem tematu z wybieraniem tych 12 fotek. i nie bijcie że wszystkie rozumy pozjadałem. poprostu rzucam pomysły jakie mi przychodzą do głowy.
    | yyy...zdjęcia poszedłem robić... |

  3. #113
    Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    W-wa/Bielany
    Posty
    4 813

    Domyślnie

    no i na pierwsza strone proponuje zrobic cos w stylu znajdz 300 uzytkownikow forum (tak jak to bonk zrobil w jednym z watkow)

  4. #114
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Muszyna
    Wiek
    37
    Posty
    1 025

    Domyślnie

    heee?? tutaj już nie nadążam...
    | yyy...zdjęcia poszedłem robić... |

  5. #115
    Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    W-wa/Bielany
    Posty
    4 813

  6. #116
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Muszyna
    Wiek
    37
    Posty
    1 025

    Domyślnie

    aaaaa o to Ci chodzi... a pewnie że tak

    ale wtedy to już nikt poza nami forumowiczami tego nie kupi:P
    chyba że na odwrocie pierwszej strony albo na ostatniej - "twórcy"
    | yyy...zdjęcia poszedłem robić... |

  7. #117
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Wrzesien to juz ostatni gwizdek by slac projekt do drukarni. Pozniej to juz i z terminami problemy i koszta wyzsze - w pazdzierniku drukuja i pod koniec pazdziernika, caly listopad i grudzien trafiaja kalendarze do sklepow.
    Tak wiec - do 15 czerwca wlacznie zbior zdjec.
    Do 31 sierpnia opracowanie ostatecznego layoutu.
    1 tydzien wrzesnia - wysylka projektu do druku i za ok 3 tyg powinien byc gotowy - albo i szybciej... chyba mamy tu paru drukarzy na forum?

    Dziury czasowe w powyzszym terminarzu celowe - bo i tak sie poslizg wydarzy.
    W tzw miedzyczasie zbierania/glosowania na zdejcia trzeba dopracowac:
    - wybor drukarni
    - format kalendarza (pionowy, poziomy, scienny, biurkowy, kieszonkowy, ksiazkowy, wymiary, ilosc kartek, jednostronny, dwustronny, z notatkami, z imieninami itd itp) i kto zajmie sie layoutem
    - sposob dystrybucji, cene mozna uzgodnic juz po ustaleniu i wstepnej umowie z drukarnia

  8. #118
    Pełne uzależnienie Awatar Venio
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Katowice
    Wiek
    38
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    hmm jesli chodzi o ten rok to podziekuje bo mam juz kalendarz NG 8) ale bardzo chętnie kupie takie cuś na przyszły rok

  9. #119
    Początki nałogu Awatar b'Art
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    Leszno
    Wiek
    53
    Posty
    370

    Domyślnie

    ->Vitez
    Plan OK, ja jednak czekam na kogoś kto się weźmie do roboty i popracuje nad zgłaszaniem zdjęc itp. wszystko fajno, nie zrobie tego sam - nie mam pojęcia o programowaniu, HTML i innych pierdołach.
    Any ideas?

    Pewnie w 2006 sie coś ruszy - ludzie objedzeni po świętach - cała krew pracuje w żołądku
    _______________________________________________
    taaaaa... Fed, Zorka 5, Zuch Digital, Smena 16:9 ha!

  10. #120
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez b'Art
    ->Vitez
    Plan OK, ja jednak czekam na kogoś kto się weźmie do roboty i popracuje nad zgłaszaniem zdjęc itp. wszystko fajno, nie zrobie tego sam - nie mam pojęcia o programowaniu, HTML i innych pierdołach.
    Any ideas?

    Publicznie to wg mnie nie wyjdzie. Nawet jesli zdjecia bylyby pokazywane anonimowo i tylko organizator by znal prawdziwe dane autorow to i tak cos by tam sie wymsklo, ktos by sie obrazil i bylyby dziesiatki dyskusji zarowno przed jak i po glosowaniu na zdjecia pod tytulem "dlaczego to a nie tamto" - bo gusta setek forumowiczow sa rozne.
    I tylko moderatorzy mieliby kupe roboty z uspokajaniem... i kolejne pare osob by zwyzywalo forum i moderatorow za cenzure... i kolejne pare trolli by dostalo IP bana.

    Tego typu wybor "najlepszych" zdjec wg mnie musi byc zrobiony brutalnie - przez Organizatora/Komitet, czyli jednak subiektywnie i wg gustu okreslonej osoby/grupki osob.

    Bo wiadomo jak sie czasem koncza rozne konkursy gdzie forma wyboru najlepszego zdjecia jest ilosc glosow internautow... a i tu na forum co za problem zaprosic znajomych czy samemu zalozyc kilkadziesiat kont i pokazac na ktore zdjecie glosowac .

    Dodatkowy bonus wyboru zdjec "po cichu" - brak babrania sie w html itp formy glosowan masowych 8)

Strona 12 z 15 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •