Jurku miałem go raz przez godzine . Cała ta stopka to to co udało mie sie złapać na chwilę i poppstrykać troszkę.Nie wiem bo daleki byłem od myśli o czyszczeniu matrycy. Ale jak chcesz to mam manuala do D100 to Ci puszcze na priva
Jurku miałem go raz przez godzine . Cała ta stopka to to co udało mie sie złapać na chwilę i poppstrykać troszkę.Nie wiem bo daleki byłem od myśli o czyszczeniu matrycy. Ale jak chcesz to mam manuala do D100 to Ci puszcze na priva
5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R![]()
MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA
później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..
Nie dziękuję, manual mi niepotrzebny, bo raczej nic nie wskazuje na to, abym miał ten korpus posiadać. Słyszałem jednak, że D100 ma ten szczególny "ficzer", ale wydaje mi się to tak mało prawdopodobne, że postanowiłem się upewnić. Trudno mi bowiem sobie wyobrazić, aby użytkownicy co rusz jeździli do Wawy w celu wyczyszczenia matrycyZamieszczone przez kami74
![]()
Sprawdziłem. Słusznie wydaje Ci się nieprawdopodobne. Jest normalny mirror lock-up i sensor cleaning. Skończmy ten OT bo nas ścigną
Sprawdziłem jescze raz i rzeczywiscie jest ficzer. Żeby uaktywnic funkcje sensor cleaning trzeba aparat zasilać, ze specjalnego zasilacza (do nabycia osobno). Z baterii nielzja. Ot, Nikon
Ostatnio edytowane przez kami74 ; 26-01-2006 o 16:01
5DII 24105f4L S7030045,6APODG 501.8II 430EX wyposażona w ponton VS600R![]()
MOJE PSTRYKI NA CB& GALERIA NETOWA
później, późnym popołudniem, gdy cienie będą dłuższe i smutniejsze niż są..
znow wojna systemow.. czy wszyscy pamietaja do czego jest aparat ?![]()
Ja np uwielbiam citroena pomimo ze ma wiekszy promien skretu niz tir z 2 naczepamize czesto gubi drobne elementy na drodze, ze wymaga od kierujacego sporej wiedzy na temat samochodow (starsze cytryny)..
Poprostu lubie i tyle..
Canon 5d II | Canon EF 85mm f/1.2L II USM | Canon TS-E 24mm f/3.5 L II Tilt-Shift | Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM | Follow Focus TrusMT NT4 | Gini's Shoulder Rig DSLR-17 | Zoom h4n + audiotechnika at875r | SmallHD DP6 | Glidecam 2000 PRO | Oswietlenie i duperele, baterie i bateryjki, kabliska i kabelki, plecaki i szkrzyneczki... ahh is statywy Libec'a.
Snowboarder- to nie zart.
Jac- moglbym, zdjecia z aparatow cyfrowych nigdy nie powalaly jakoscia i pewnie to jeszcze troszke potrwa, pokolenia wychowane na "Gali" i "Wysokich obcasach" nie sa tego swiadome. Choc musze przyznac troche sie poprawilo. Mozna znalesc ofetynieco lepszych niz przecietne aparatow cyfrowych, troszke jednak nalezy poszperac.
Zdjecia z niskobudzetowych Canonow sa bardzo przecietnej jakosci. Z wielu swiadomych uzytkownikow tych aparatow jakich znam, zaden nie jest zadowolony z uzyskiwanych rezultatow. Procent zadowolonych uzytkownikow systemu Nikona jest nieco wyzszy? Sam nie wiem dlaczego? Zdjecia z takiego D70 sa rownie kiepskawe, choc kiepskawe inaczej.
Diabeł- niby dlaczego jako uzytkownik Canonow, od zawsze, mialbym byc zoltym fanatykiem- pracujesz w "Gazecie"? Jestes dzialaczem PO?
Kami 74- niczego nie wywoluje, pisze to co mysle o tym sprzecie i tyle. Papka to papka a zdjecie to zdjecie. Co to jest zdjecie kazdy wie.
czesc.Ch.
to ja powiem tak - jesli przyjmiemy, że rozpatrujemy tylko klasę małego obrazka, żeby móc porównywać odpowiadające produkty, to z rozmaitych analiz wynika jasno, że dzisiaj cyfra nie tylko nie ustępuje analogowym rozwiązaniom ale je często przewyższa. Rzekoma "lepszość" analoga to mantra wszystkich tych, którzy nie mogą się pogodzić, że dzięki cyfrze okazało się, że jest cakiem sporo ludzi utalentowanych fotograficznie - a to zagraża swoistej kaście. Coś w rodzaju hasełka, że Nikon ma duszę - dobre kiedy brakuje innych argumentów.Zamieszczone przez chomsky
No to żeś pojechał trochę...,a tak dokładnie rzecz ujmując to pomijając kwestię ceny 1 zdjęcia i kontroli nad procesem obóki vs lab, to czym cyfra przewyższa analog?Zamieszczone przez Kubaman
Pentax K-5 II, Leica M9
szybkascia (nie chodzi o ilosc klatek/sek) i wygoda pracy... i to jest 99% sukcesuZamieszczone przez Arkan
no właśnie tym o czym napisałeś żeby pominąć :-) . A gdzie indziej nie ustępuje analogowi (zazwyczaj). Słynna rozpiętośc tonalna była już zbadana i wyszło, że dobry dslr ma wyższą niż większość klisz. Ale to chyba jest nieco OT.Zamieszczone przez Arkan
Zamieszczone przez Arkan
Ale jaja, myslalem, ze takie dyskusje sie skonczyly jakes 4-5 lat temu...
Ale w sumie co sie dziwic, nadal sa tacy, co uwazaja, ze dlugie, proste
narty sa najlepsze, ze polar nie umywa sie do "prawdziwej" bawelny,
i ze nie ma to jak "prawdziwa" analogowa skrzeczaca plyta.
Moim zdaniem, i przepraszam tu wszystkich niepodpadajacych pod
ten opis, ale argument o wyzszosci filmu to ostatnia proba zachowania
pewnej elitarnosci zawodowych fotografow z pewnych kregow.
Co mozna jeszcze zrobic, by zachowac "innosc" swoich produktow na tle
tysiecy zdolnych amatorow dysponujacych sprzetem najwyzszej klasy?
- oczywiscie probowac udowadniac, ze tylko Leica i sredni fomat ma sens,
a cyfra to szajs. A ze trudno to udowodnic w najprostszy sposob czyli
zdjeciami, wiec sie rzuca "nie podlegajace dyskusji" hasla, typu 20D to
szajs, cyfra jest do kitu, "uzywam, bo musze" itd...
Sorry, ale to totalna zenada. :-(
BTW, co to "wysokie obcasy"?