Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Canon Speedlite 430EZ

Mieszany widok

maro1
    Guest

Domyślnie Canon Speedlite 430EZ

czy Canon Speedlite 430EZ nadaje się do eos 300d? mam okazję kupić taką lampę (używaną) za 300zł. Czy to korzystna oferta? Nie mam doświadczenia z zewnętrznymi lampami błyskowymi. Będę wdzięczny za wszystkie opinie.

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez maro1
    czy Canon Speedlite 430EZ nadaje się do eos 300d? mam okazję kupić taką lampę (używaną) za 300zł. Czy to korzystna oferta? Nie mam doświadczenia z zewnętrznymi lampami błyskowymi. Będę wdzięczny za wszystkie opinie.
    Zasadniczo się nie nadaje. W zaden sposób nie mierzy błysku z tym aparatem i zawsze będze błyskała pełną mocą. Absolutnie nie warto się w to pakować.
    Do 300D powinieneś mieć lampę pracującą w sytemie E-TTL, najlepiej z serii EX Canona.
    Najtańszy sensowny wybór to 380EX, też używana, do kupienia za 400zł na Allegro, więcej dać nie warto.
    Pozdrowienia, Tomek
    Kilka moich zdjęć... i sprzęt

maro1
    Guest

Domyślnie

dzięki, Tomek.

maro1
    Guest

Domyślnie

a czy lampa, która jest używana z Nikonem D70, będzie pasowała do mojego eos'a 300d?

Pełne uzależnienie Awatar gwozdzt

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez maro1
    a czy lampa, która jest używana z Nikonem D70, będzie pasowała do mojego eos'a 300d?
    Tzn. jaka? Jeśli SB-600/800 to sytuacja chyba będzie podobna, czyli pełny błysk bez żadnej automatyki.
    Generalnie do 300D musisz mieć lampe współpracującą w E-TTL (canon EX, Sigma EF-500SUPER oraz odpowiednie Metze i Sunpaki).
    Inne rozwiazanie to starsza lampa posiadająca niezależną od aparatu, własną tyrystorową automatyką błysku. Trzeba jednak zwrócić uwagę aby napięcie na stopce takiej lampy nie przekraczało 5V.
    Czy wiesz, że jest u nas na forum wyszukiwarka:
    http://canon-board.info/search.php
    A tak ona działa:
    http://canon-board.info/search.php?searchid=278682