Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Zakup na parę ładnych lat ;)

Mieszany widok

Domyślnie Zakup na parę ładnych lat ;)

Witam od razu pisze że jestem amatorem jeśli chodzi o lustrzanki a do sedna sprawy to chce kupić:

Canon EOS 7D
    Canon EF 70-300 mm f/4-5,6 IS USM
    Canon EF-S 17-85 mm f/4-5,6 IS USM
    + jakiś statyw Będę robił głównie zdjęcia stuntu oraz filmiki, i mam takie pytanie czy te obiektywy się naddadzą do takiej pracy ? i czy samo body nie stwarza jakiś wielkich kłopotów

Miasto
    Mysłowice

Domyślnie

17-85 sobie daruj, polecam Canona 15-85

Pełne uzależnienie Awatar MariuszJ
    Miasto
    Łódź

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Gadua Zobacz posta
    Witam od razu pisze że jestem amatorem jeśli chodzi o lustrzanki a do sedna sprawy to chce kupić:

+ jakiś statyw Będę robił głównie zdjęcia stuntu oraz filmiki, i mam takie pytanie czy te obiektywy się naddadzą do takiej pracy ? i czy samo body nie stwarza jakiś wielkich kłopotów
    A dlaczego chcesz kupić właśnie te a nie inne obiektywy? To zwykłe amatorskie zoomy.

Nie wiem co to stunt, jakaś kaskaderka?
    Entuzjastyczny Neofita

Uzależniony Awatar pawciolbn
    Miasto
    Lublin

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez MariuszJ Zobacz posta
    ...To zwykłe amatorskie zoomy...
    Cytat Zamieszczone przez Gadua Zobacz posta
    ...od razu pisze że jestem amatorem jeśli chodzi o lustrzanki ...

..Nie wiem co to stunt, jakaś kaskaderka?
    tradycyjnym zwyczajem forum >>> google

!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    wydaje mi się, że do takich zdjęć najlepiej spisze się zoom - ale kwestia tego jak blisko jesteś w stanie podejść. 7D specyfikację znasz. ekwiwalent ogniskowej da ciaśniejszy kadr. pomyśl nad Tamronem 70-300 USD VC
    Ostatnio edytowane przez pawciolbn ; 15-02-2011 o 23:36 Powód: Automerged Doublepost