Robiac zdjecia zawsze pracuje na Av lub M, ale przy filmie Av nie jest tak uzyteczne. W kamerach pracuje sie przede wszystkim przyslona, bo migawke trzyma sie na równym poziomie żeby material wygladal spojnie.
Robiac zdjecia zawsze pracuje na Av lub M, ale przy filmie Av nie jest tak uzyteczne. W kamerach pracuje sie przede wszystkim przyslona, bo migawke trzyma sie na równym poziomie żeby material wygladal spojnie.
Hmmm... nie wiem jak to wygląda w dslr ale w kamerze można sobie pozwolić na automatyczną zmianę przysłony, bo jest taki zapas GO, że to praktycznie w znikomym stopniu wpłynie na końcowy efekt na obrazie. Obawiam się, że w dslr z wiadomych względów już tak łatwo nie będzie. Także raczej tu trzeba jak w prawdziwym filmie -> tylko manualnie.
Krótko mówiąc do repo filmowego dslr nadaje się jak wół do karety :wink:.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner