Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Canon w zestawie a osobno

Exclamation Canon w zestawie a osobno

Witam wszystkich forumowiczów!
    Planuję zakup Canona 550D albo 60D z EF-S 18-135 IS. Czy może mi ktoś wytłumaczyć jaki jest sens kupowania zestawu z obiektywem? Bo cenowo jest to zupełnie bez sensu - w obu przypadkach zakup osobno puszki a osobno obiektywu 18-135 jest tańszy niż zakup kit-a (ceny z porównywarek).
    Jest w tym jakiś ukryty sens? Jestem amatorem ale na logike powiedziałbym że lepiej jest kupić osobno bo ma się dwie gwarancje, ale może się mylę? Dzięki za wszelkie uwagi i sugestie!

Moderator Awatar Bangi
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

jak masz gotówkę to kupuj osobno,
    ja nie miałem gotówki i brałem na raty 0% w EURO i kupiłem w zestawie, bo osobno nie wychodziło taniej przy takiej konfiguracji - oczywście w EURO.
    moim zaniem tyle w tym temacie

Domyślnie

Dzięki za szybką odpowiedź. Rozumiem że te obiektywy (w kicie i osobno) niczym się między sobą nie różnią? Żadnym dodatkowym wyposażeniem w stylu pokrowce, klapki itp?

Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez tuvok Zobacz posta
    Dzięki za szybką odpowiedź. Rozumiem że te obiektywy (w kicie i osobno) niczym się między sobą nie różnią? Żadnym dodatkowym wyposażeniem w stylu pokrowce, klapki itp?
    Różnią się pudełkiem (kolorowe vs białe).
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

Cenzor Awatar MacGyver
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Jestem amatorem ale na logike powiedziałbym że lepiej jest kupić osobno bo ma się dwie gwarancje, ale może się mylę?
    To ma znaczenie tylko wówczas gdybyś chciał odsprzedać któryś z elementów zestawu, jeszcze w trakcie trwania gwarancji. Ponadto, jak napisał Merde, obiektyw kupiony osobno ma kolorowe pudełko, które w przypadku odsprzedaży będzie się lepiej prezentować na fotce, umieszczonej w aukcji na allegro :-)