Kulisy powstawania teledysku grupy As I Lay Dying - Anodyne Sea
efekt końcowy
Kulisy powstawania teledysku grupy As I Lay Dying - Anodyne Sea
efekt końcowy
EOS 5, 500N, 400D, 50D
Wyrwę się zatem jako pierwszy.
Po pierwsze, nie znam żadnej ludzkiej istoty z oczami na wysokości brody. Przekłada się to niestety na jakość ujęć w teledysku. Skoro chcieli uniknąc efektu "olbrzyma w przedszkolu", lepiej było zatrudnić niższego operatora i wsadzić mu aparat/kamerę na czubek głowy.
Po drugie, z taką głębia ostrości, zdecydowanie łatwiej było nakręcić teledysk lepszą kamerką HD wielkości ołówka, zamiast montować sobie na głowę takie dziwne coś.
Po trzecie, ten gatunek muzyki grywa u mnie do snu, ale na pewno nie w tym wykonaniu...
Reasumując, słaby teledysk, słabe zdjęcia, słaba muzyka, baaaardzo słaby scenariusz i fabuła. Nie wiem, czy firma Nikon chciałaby, żeby możliwości ich produktu były kojarzone, z tym co pokazano w teledysku. Bo podejrzewam, że są znacznie wyższe.
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.
---Moje zdjecia na FB---
Najgłupsze jest to, że w końcowej lokacji koleś miał latarkę do kasku podpiętą w niektórych ujęciach. (światło poruszało się tak samo jak kadr).
Ja dotrwałem tylko do połowy![]()
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.
---Moje zdjecia na FB---
ja dotrwalem do 1:08
Myślę, że jak byś znał ten zespół to jednak by się okazało, że jest jakaś fabuła/scenariusz. Nie mówię, że jest genialna ale moim zdaniem jest i pasuje do tekstu i przekazu. Jak dla mnie pomysł z kaskiem jest ok. Kamerka hd może i spisała by się lepiej (chociaż nie jestem pewien co do scen na piasku z małą ilością światła) ale to video ma też prawdopodobnie reklamować nikona i dlatego jest lustrzanka. Mi się podobają ujęcia gdy gość mierzy do niego bronią albo kiedy go bije. Są po prostu efektowne. Lubię ten zespół, chociaż ta piosenka raczej nie jest ich najlepszą. Teledysk zaś również uważam za średni. Na pewno in plus można zaliczyć to, że nie pokazują po prostu grającego zespołu (jak to w dużej ilości teledysków bywa).
Micles... Nie mogli mu cały czas świecić w twarz. Było by realistycznie ale nic byś nie widział, a to teledysk więc coś musi być widać. Sam wiesz, że jak by w tych niektórych ujęciach nie było tej latarki wspomagającej, to nawet super hi-iso by mu nie pomogło, bo jednak ludzkie oczy nadal są dużo lepsze niż matryca. Z kolei światło z boku było by nienaturalne. W środku nocy nie wiadomo skąd padający snop światła. Ok przyznaję skoro już mieli vana mogli wykorzystać jego światła i było by jak w filmach, a przede wszystkim lepiej. Jednak jeżeli oglądałeś making of to słyszałeś jak gościu się podniecał, że używają tylko latarek, było nie było to raczej reklamówka i chyba lepiej z latarkami nie można było tego rozwiązać. Masz jakiś inny pomysł?
Podsumowując średni teledysk, żadne wyżyny ale na pewno nie słaby.
Tak, wiem. Jednakże mogli przymocować to światło chociażby do barku kolesia który miał kask - byłoby nie zawsze w tej samej pozycji co kadr i byłoby imo lepiej, bo teraz niby co - świeci oczami? Czy może włożyli mu latarkę w buzię i se świeci...
A making of ma raczej reklamować produkt, na którego profilu znajduje się film - czyli bezprzewodowy przesyłacz obrazu z HDMI do field monitora.
Panowie, Panowie a może i Panie, nie jest naszym celem oceniać wartości merytoryczne tego materiału, nie nam wnikać w walory muzyki. Zamieściłem ten teledysk jako przykład filmu zrealizowanego Nikonem D7000 i na tym się skupmy.
Gdybanie, czy przy tej muzyce lepiej się zasypia czy wstaje zostawmy na inną okazję![]()
EOS 5, 500N, 400D, 50D
Tandeta straszna, obejżałem kilka pierwszych ujęć i wyłączyłem![]()
FF + S24EX | S50EX | H58/2 | H85/1.5
APSC + 18-55is | 70-300vc
kiedyś: C 400D > N D700 > C 30D > C 5D > C 40D | S20/1.8, S30/1.4, 85LmkII, 70-200L/2.8