Pokaż wyniki od 1 do 10 z 113

Wątek: 24mm 1.4 II prośba o wyjaśnienie problemu

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2009
    Miasto
    Mikołów
    Wiek
    44
    Posty
    49

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    To nie ma co płakać...
    A czy ja płaczę??? Poprosiłem tylko grzecznie kolegów o wyjaśnienie problemu i tyle.

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    No wybaczcie, a skąd O-T ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 3miesięcy szkło nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy rozregulowano obiektyw? No ŻADNĄ.
    Tak można podważać każdą gwarancje na usługę czy towar. Jak Ci padnie 5 to będziesz chciał naprawy gwarancyjnej czy nie??? No bo skąd serwis będzie wiedział co przez np. 10 miesięcy użytkowania z nią robiłeś. No bo wybacz, ale skąd serwis ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 10 miesięcy aparat nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy coś popsuto? No ŻADNĄ. Jeszcze trochę i trzeba będzie zmienić temat tego wątku... POWTARZAM WSZEM I WOBEC, ŻE MAM GDZIEŚ FAKT, ŻE O-T NIE CHCIAŁA ZROBIĆ PONOWNEJ DARMOWEJ KALIBRACJI, TYLKO PODZIELIŁEM SIĘ MOJĄ OPINIĄ, ŻE ŹLE WYKONALI KALIBRACJĘ I PROSIŁEM O WYJAŚNIENIE PROBLEMU, CO TEŻ NA POCZĄTKU ZOSTAŁO WSTĘPNIE ZROBIONE. Niestety potem się zaczęło to, co trwa do teraz.

    Cytat Zamieszczone przez Przemek_PC Zobacz posta
    A ten obiektyw kupiłeś nowy w sklepie czy nowy od TIP-a czy używany? W jakim był pudełku, czarno-czerwono-białym czy białym w paski z napisem "refurbished"?
    Kupiłem go w sklepie mięsnym, był zapakowany w papier z napisem refurbished. Wszelkim detektywom i spiskowcom dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

  2. #2
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    No bo skąd serwis będzie wiedział co przez np. 10 miesięcy użytkowania z nią robiłeś. No bo wybacz, ale skąd serwis ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 10 miesięcy aparat nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy coś popsuto? No ŻADNĄ.
    Mogę się założyć, że są jakieś plomby, które wskażą, czy aparat był rozkręcany. A co do innych wydarzeń, to pewnie też idzie jakieś cięższe przypadki odfiltrować - jak znajdą osad od wyschniętej wody w środku, to raczej mogą orzec, że aparat został zalany. Jak będzie kawał plastiku ułamany/pogniecony, to mogą wywnioskować, że aparat zaliczył ostrego dzwona i też odmówić naprawy gwarancyjnej.

    Różnica jest taka, że ty tej gwarancji NIE MASZ. Jakbyś miał gwarancję Canonową to byś mógł za darmo oddawać obiektyw na Żytnią miljart razy i to wszystko za darmo i z uśmiechem na twarzy. A to czy O-T daje gwarancję na kalibrację, czy nie i na jakich zasadach, to już ich prywatne widzimisię.
    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    PODZIELIŁEM SIĘ MOJĄ OPINIĄ, ŻE ŹLE WYKONALI KALIBRACJĘ I PROSIŁEM O WYJAŚNIENIE PROBLEMU, CO TEŻ NA POCZĄTKU ZOSTAŁO WSTĘPNIE ZROBIONE.
    Zatem wyjaśniam : twoja opinia stanowi dla mnie tyle co informacja, że właśnie w Australii gdzieśtam sobie kangur skoczył 5 razy. Nie poparte żadnymi dowodami, wada zauważona po 3 miesiącach(!), znikoma "renoma" na forum - nie kupuję tego. I nie tylko ja.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    A czy ja płaczę??? Poprosiłem tylko grzecznie kolegów o wyjaśnienie problemu i tyle.
    Płacze, wylewam żale, jak kolwiek nazwać wychodzi na to samo.

    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    Tak można podważać każdą gwarancje na usługę czy towar. Jak Ci padnie 5 to będziesz chciał naprawy gwarancyjnej czy nie??? No bo skąd serwis będzie wiedział co przez np. 10 miesięcy użytkowania z nią robiłeś. No bo wybacz, ale skąd serwis ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 10 miesięcy aparat nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy coś popsuto? No ŻADNĄ. Jeszcze trochę i trzeba będzie zmienić temat tego wątku... POWTARZAM WSZEM I WOBEC, ŻE MAM GDZIEŚ FAKT, ŻE O-T NIE CHCIAŁA ZROBIĆ PONOWNEJ DARMOWEJ KALIBRACJI, TYLKO PODZIELIŁEM SIĘ MOJĄ OPINIĄ, ŻE ŹLE WYKONALI KALIBRACJĘ I PROSIŁEM O WYJAŚNIENIE PROBLEMU, CO TEŻ NA POCZĄTKU ZOSTAŁO WSTĘPNIE ZROBIONE. Niestety potem się zaczęło to, co trwa do teraz.
    Różnica jest taka, że na Żytniej zapewne zakładają jakieś plomby itp. w końcu to autoryzowany serwis. Może ingerencja serwisowym sprzętem pozostawia też jakiś ślad w elektronice/oprogramowaniu obiektywu.
    Poza tym Żytnia daje na pewno gwarancję przy naprawach na części. Nie wiem jak z usługami, ale raczej wątpię żeby którykolwiek serwis przyjął roszczenia co do usługi po 3miesiącach...
    Skądinąd wiem, że nowe szkła żadnych plomb nie posiadają.
    W O-T nie sądzę, żeby coś zakładali...

    I nie chodzi, że żądałeś bezpłatnej ponownej kalibracji. Chodzi o to, że oskarżasz kogoś(serwis O-T) o to, że jest niesumienny i źle wykonał naprawę jako argument podając, że wykryłeś to po 3miesiącach...
    Bądź poważny...
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  4. #4
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    Skądinąd wiem, że nowe szkła żadnych plomb nie posiadają.
    Na bardziej kluczowych śrubkach jest farba - nie wiem czy to po to żeby się nie odkręcały, czy jako plomba, ale można po tym poznać, czy ktoś mieszał:rolleyes:

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •