Page 4 of 12 FirstFirst ... 23456 ... LastLast
Results 31 to 40 of 113

Thread: 24mm 1.4 II prośba o wyjaśnienie problemu

  1. #31
    Dopiero zaczyna george's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    PL
    Posts
    49

    Default

    Co się dzieje na tym forum. Użytkownik został typowo "po naszemu" potraktowany przez serwis, czyli totalnie go olali, zapłacił za usługę, która nic nie dała, a Wy tu piszecie o jakiś "puff" że NAGLE nie działa. Żal to czytać.

    Po 1 kupujemy szkło i ma działać.
    Po 2 jeśli nie działa serwis ma to naprawić.
    Po 3 jeśli nie potrafi niech wyśle do producenta/wymieni, od tego jest gwarancja i po to kupujemy oryginalne szkła z Polskiej dystrybucji. Pobieranie opłaty za nieudolną próbę naprawy i tłumaczenie się, że szkło tak ma to jakieś żarty.
    Po 4 Jest coś takiego jak wada ukryta i ciężko w momencie zakupu niekiedy to wykryć.

    Jeśli niektórym wystarcza 10min totalne na sprawdzenie obiektywu to gratuluje (często w sklepie klient zgarbi się nad kartką i zrobi zdjęcie z bliska, co nie gwarantuje, że w plenerze np z 5 metrów dalej będzie dobrze trafiał). Osobom z takimi komentarzami chyba wypada życzyć albo podobnych przygód z serwisami albo niech się zatrudnią tam jako fachowcy.

    Osobiście poprosiłbym o pomoc prawną, jeśli w okresie gwarancji nie wywiązano się z naprawienia usterki to może jeszcze da się coś z tym zrobić. Nie byłoby dobrze gdyby firma Canon pozwalała na takie zagrania przy topowych obiektywach.

  2. #32
    Pełne uzależnienie
    Join Date
    Feb 2005
    Age
    56
    Posts
    2,461

    Default

    No faktycznie, wyjście przed sklep i zrobienie zdjęcie z daleka to nie lada wyczyn. Poza tym kto powiedział, że w sklepie jest tylko 10 minut na sprawdzenie??? Ja męczyłem 85/1,8 przez blisko dwie godziny i go nie kupiłem bo miał wady. Zanim jednak poszedłem do sklepu czytałem sporo o tym obiektywie i wiedziałem na co zwrócić uwagę. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że wchodzę do sklepu mówię poproszę ten obiektyw, płacę i wychodzę. No bez przesady, trzeba szanować swoje pieniądze.

  3. #33
    Dopiero zaczyna george's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    PL
    Posts
    49

    Default

    Dobrze, ale jeśli już kupił wadliwy to logiczne by było, że po to jest gwarancja aby go wymienili.

  4. #34
    Uzależniony RomanS's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Kielce
    Age
    73
    Posts
    830

    Default

    Tez nie rozumie tych wypowiedzi krytycznych wobec czlowieka ktory zalozyl ten watek, nie dosc ze mial pecha i kupil niesprawny sprzet. Serwis wady nie usunol, zaslaniajac sie jakimis listami z informacjami. Nalezy go jakos wesprzec, cos sensownego poradzic a nie miec jeszcze do niego pretensje.

  5. #35
    Coś już napisał
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Warszawa
    Posts
    73

    Default

    wszyscy akceptują teraz wadliwy sprzęt i przyjmują za normę, a winny jest kupujący, że dał się zrobić bo nie sprawdził, nie poświęcił kilku godzin na testy itp. no to musi płacić witamy w kraju gorszego sortu

  6. #36

    Default

    mi się zawsze wydawało, że jak się płaci za topowy sprzęt to nie trzeba nic kontrolować, skoro płacisz za profesjonalny obiektyw to ma on działać profesjonalnie i tyle, bez rzadnych ale... Ciekaw jestem czy krytykujący kupując nowe auto w salonie sprawdzają wszystkie elementy, każdy przycisk, klameczkę i śrubkę, czy jednak mają zaufanie do marki?
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    "żadnych" miało być
    Last edited by krystian123; 05-03-2011 at 06:10 PM. Reason: Automerged Doublepost

  7. #37
    Pełne uzależnienie MC_'s Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Torun/Slupsk
    Posts
    3,444

    Default

    Oczywiście, że tak. Robią to w 10 minut i jeśli wtedy nie wykryją usterek to pretensje mogą mieć wyłącznie do siebie.

  8. #38

    Default

    już widzę jak wchodzisz pod samochód i sprawdzasz czy tłumik jest dobrze przykręcony

  9. #39
    Zablokowany
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Poznań
    Age
    35
    Posts
    4,359

    Default

    Quote Originally Posted by mbiesiadnik View Post
    Jak dostałem obiektyw po kalibracji sprawdziłem czy ostrzy poprawnie, ale tylko z bliska. Niestety nie wpadłem na to, że zdjęcia robione z daleka będą do bani i dlatego zauważyłem problem po 3 miesiącach.
    Ignorantia iuris nocet.

  10. #40
    Bywalec
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    181

    Default

    no jak to robic taki szum bys sie wstydzil naprawiac i zawracac serwisowi glowe swoim obiektywem. kup nowy. sprzedawca jakis zarobi, serwis nie bedzie musial sie bawic w naprawe, wszyscy beda zadowoleni ;] no prawie wszyscy....
    50D/400 D /T 17-50 2.8 / C 50 1.8 / C 85 1.8 / 580Ex II i reszta gratow

Page 4 of 12 FirstFirst ... 23456 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •