Cytat Zamieszczone przez Bolek02 Zobacz posta
Panowie to nie jest prawda - ksero dowodu zakupu wystarczy, jeśli produkt ze sprzedaży łączonej - osobiście sprawdziłem na obiektywie z zestawu z body, który odkupiłem od znajomego.
Chciałbym, aby Twój przypadek był regułą, a nie wyjątkiem.

Napisałem do C:

" Szanowni Państwo, w związku z tym, że spotkałem się z różnymi interpretacjami i sposobem honorowania gwarancji europejskiej Canona (ESG) proszę o wyjaśnienie następującego zdarzenia:
Przypadek I
1.Firma kupuje pochodzący z legalnej polskiej dystrybucji zestaw :body+obiektyw.
2.Pierwszemu konsumentowi firma sprzedaje: body+karta gwarancyjna+paragon
3.Drugiemu konsumentowi firma sprzedajebiektyw z zestawu+paragon.

Czy obiektyw kupiony w ten sposób jest objęty pełną gwarancją, łącznie z kalibracją?

Przypadek II

Jako konsument kupuję z polskiej dystrybucji zestaw body+obiektyw otrzymuję kartę gwarancyjną i paragon. Podczas trwania rocznej gwarancji sprzedaję osobie fizycznej sam obiektyw wraz z kserokopią paragonu za zestaw. Czy ten obiektyw jest dalej objęty pełną gwarancją? "

Odpowiedż C:

"Data:
24/02/2014

Numer zgłoszenia:
1-1761003051



Szanowny Panie ,

.

dziękujemy za wiadomość i kontakt z działem pomocy technicznej — produkty konsumenckie Canon.

Opierając się na warunkach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego uprzejmie informujemy, że obiektyw kupiony w ten sposób (tylko dowód z zakupu) nie jest objęty gwarancją. W opisanym przez Pana przypadku II również obiektyw nie będzie objęty gwarancją."

Może źle zadałem pytania?