Chciałbym, aby Twój przypadek był regułą, a nie wyjątkiem.
Napisałem do C:
" Szanowni Państwo, w związku z tym, że spotkałem się z różnymi interpretacjami i sposobem honorowania gwarancji europejskiej Canona (ESG) proszę o wyjaśnienie następującego zdarzenia:
Przypadek I
1.Firma kupuje pochodzący z legalnej polskiej dystrybucji zestaw :body+obiektyw.
2.Pierwszemu konsumentowi firma sprzedaje: body+karta gwarancyjna+paragon
3.Drugiemu konsumentowi firma sprzedajebiektyw z zestawu+paragon.
Czy obiektyw kupiony w ten sposób jest objęty pełną gwarancją, łącznie z kalibracją?
Przypadek II
Jako konsument kupuję z polskiej dystrybucji zestaw body+obiektyw otrzymuję kartę gwarancyjną i paragon. Podczas trwania rocznej gwarancji sprzedaję osobie fizycznej sam obiektyw wraz z kserokopią paragonu za zestaw. Czy ten obiektyw jest dalej objęty pełną gwarancją? "
Odpowiedż C:
"Data:
24/02/2014
Numer zgłoszenia:
1-1761003051
Szanowny Panie ,
.
dziękujemy za wiadomość i kontakt z działem pomocy technicznej — produkty konsumenckie Canon.
Opierając się na warunkach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego uprzejmie informujemy, że obiektyw kupiony w ten sposób (tylko dowód z zakupu) nie jest objęty gwarancją. W opisanym przez Pana przypadku II również obiektyw nie będzie objęty gwarancją."
Może źle zadałem pytania?