Lepszy ekran, lepsze ISO, nie wiem jak z AF bo w 500 to rakieta tez nie jest niestety
Generalnie good choice![]()
Lepszy ekran, lepsze ISO, nie wiem jak z AF bo w 500 to rakieta tez nie jest niestety
Generalnie good choice![]()
Zepsuty Canon 500D + Grip czekający na upgrade | C17-55 2.8 IS, C75-300 USM, C50mm 1,8 | Nissin Di622 Mark II, 2x YN460 + Phottix Aster | Benro A1980F + B-00+PU-40 M8 | Garść filtrów kolorowych dla Cokin P |
Tak jak ktoś przewidywał i canon poszedł w kolorki. http://www.swiatobrazu.pl/canon-eos-...rii-22984.html
Czerwone, srerbrne i brązowe 1100D
Wiem że to nadinterpretacja, ale jak dla mnie to jest prosty sygnał - kolorowe body to konkurencja dla EVILi - moim zdaniem całkiem mądrze, bo do dziś nie rozumiem idei usuwania lustra.
a czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć orientacyjnie jak będzie się sprawował 1100d w reporterce ze szkłami: 70-200 f/4 , 50 f/1,4 , 28 f/2,8 , 20 f/2,8 ?
Jest sens pakować sie w to body przy założeniu wykonywania reportaży i fotografii dokumentacyjnej? wiem że jego szybko a właściwie wolno-strzelność jest znacznym ograniczeniem ale jestem w stanie to przeboleć.
Zależy mi przede wszystkim na skompletowaniu następujących szkieł i w ciągu 2 lat przejście na pełną klatę bo jednak boje się zakupu używanego 5d.
Głównie fotografuję w słabych warunkach oświetleniowych - koncerty, kluby ale do tej pory radziłem sobie z iso1600 i światłem 1,4-3,5 . Błyskanie mam opanowane jak również lr jest opanowany pod kątem obróbki zdjęć wykonanych w trudnych warunkach.
Nie będzie to nadzwyczaj wygodne, ale da lepsze rezultaty niż zdjęcia pstryknięte chociażby 40D.
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto
_igi ale masz na myśli że 1100d z wymienionymi szkłami lepiej się sprawdzi niż 40d z tymi szkłami?