-
Naprawdę jest to hot piksel:-D i widać go na zdjęciach (takich ze ściągniętym deklem). Trochę mnie to wkurzało więc próbowałem dowiedzieć się u Canona jakie są warunki gwarancji na matrycę. Oni odesłali mnie, żebym spytał na Żytniej:-D. Tam z kolei na pytanie o warunki gwarancji odpowiadali mi, że przy takich czasach ich program regulujący nie odróżnia szumów od martwych pikseli (wnioskuje stąd że nie da się zmapować piksela który nie wyskoczy w ciągu sekundy:-D). Niestety nie mogłem nic więcej od nich wydusić więc wkurzyłem się bardziej i napisałem ten post. W instrukcji do eosa 60d nie ma nic na temat hot pikseli. Trochę mnie martwi jakość usług Canona w Polsce. Być może rzeczywiście nie warto wysyłać sprzętu do serwisu z powodu jednego widocznego piksela mimo że to nowy sprzęt. Chciałem się tylko dowiedzieć na czym stoję.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum