Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Wątek: Drugie używane body 10D/20D/inne - jakie polecacie ?

Mieszany widok

Dopiero zaczyna

Domyślnie Drugie używane body 10D/20D/inne - jakie polecacie ?

Witam.

Jestem kimś kto bawi się amatorsko fotografią dla własnej przyjemności (i chwalenia się fotkami przed znajomymi). Trochę portretów + pejzaż.

Mam w domu 450D + kit. Ponieważ nie mam pełnego dostępu do niego (prezent dla żony), a planuję jakieś wypady w teren (zagranica) szukam drugiego body.

Lubię zdjęcia z dłuższą ogniskowa - planuje kopić np. simge apo dg 70-300. Tak abym mógł wkręcić w 450D i to "drugie" body.

Chciałbym kupić używane body :
    - wytrzymałe w terenie (porysowanie, upadek, kurz)
    - posiada szybki i sprawny AF
    - mające opinie trwałych (jak kupie to nie kupie szybko następnego)
    - dostępne w cenie do 500-650zl najlepiej

Poważnie przymierzałem się do 10D, magnezowy, szybki, ale ma bagnet EF. Martwię się że jeśli kiedyś będę chciał kupić szkło na EFs to mnie ograniczy. Aktualnie szukam 20D. Patrzyłem tez na używane 350/400D ale one wydają się takie plastikowe.

Pytanie: jaki model polecacie do w/w zastosowań ?
    Pytanie2: na co zwracać uwagę przy sprawdzaniu używanego body ?

Z góry dzięki !

Jacek J.

Domyślnie

350D sobie odpuść ze względu na AF. 10D też nikt raczej nie chwali.
    Z najtańszych to minimum 20D lub 400D.400D ciężko utrzymać z jakimś większym szkłem.
    Jak możesz dołożyć 200zł to bierz 20D, jak nie to 400D.
    C5DIII,| C20/2.8, C28/1.8, S35/1.4, C50/1.4, C100/2.0

Bywalec Awatar CyrJak
    Miasto
    Poznań

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez zieli33 Zobacz posta
    350D sobie odpuść ze względu na AF. 10D też nikt raczej nie chwali.
    Z najtańszych to minimum 20D lub 400D.400D ciężko utrzymać z jakimś większym szkłem.
    Jak możesz dołożyć 200zł to bierz 20D, jak nie to 400D.