Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: awaria - 40d

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Join Date
    May 2008
    Posts
    28

    Default awaria - 40d

    witam,
    kilka dni temu w trakcie robienia zdjęć przy podpiętym obiektywie canona i lampie błyskowej wystąpiła "awaria". Nie działa autofokus, nie można docisnąć spustu,można zmieniać ustawienia , nie da się wykonać zdjęcia.
    Po przerzuceniu na life wiev udaje się zrobić zdjęcie z korektą ostrości manualną.

    Aparat nie przebywał w niskich temperaturach, nie został uderzony.
    Próbowałam z podpiętym innym obiektywem ale nic to nie dało.

    Czy ktoś miał podobny problem?
    i drugie pytanie - czy możecie polecić sprawdzony punkt napraw we Wrocławiu czy lepiej wysyłać do Warszawy? (tego drugiego wolałabym uniknąć..)

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Join Date
    Feb 2005
    Age
    56
    Posts
    2,461

    Default

    No to pewnie spust do wymiany.

  3. #3
    Cenzor MacGyver's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Wrocław
    Age
    47
    Posts
    7,043

    Default

    Quote Originally Posted by meresh View Post
    i drugie pytanie - czy możecie polecić sprawdzony punkt napraw we Wrocławiu czy lepiej wysyłać do Warszawy? (tego drugiego wolałabym uniknąć..)
    Na Żytniej będzie zapewne najszybciej. Ale jeśli nie chcesz wysyłać to spróbuj tutaj:
    http://europaserwis.pl/
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  4. #4
    Początki nałogu kuzi4's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Chrzanów
    Age
    49
    Posts
    411

    Default

    Jak masz jeszcze gwarancję to tylko Żytnia. Jak nie masz to tak jak napisał McGyver - ale mimo wszystko na Żytniej będzie najszybciej. Nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcesz wysyłać aparatu do Warszawy...
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Ewentualnie serwis w Berlinie.
    Last edited by kuzi4; 25-01-2011 at 08:01 PM. Reason: Automerged Doublepost

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Join Date
    May 2008
    Posts
    28

    Default

    dziękuję bardzo za adres.
    gwarancji nie mam, aparat ma ponad 2,5 roku.
    Wysyłki się obawiam, bo straciłam obiektyw w ten sposób i dlatego wolałabym unikać przesyłania sprzętu.
    dzisiaj zaniosę go do serwisu we Wrocławiu a jeżeli sprawa okaże się poważniejsze poproszę kogoś kto kursuje do Warszawy by przewiózł aparat.
    jeszcze raz dziękuję za rady.

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Join Date
    Feb 2005
    Age
    56
    Posts
    2,461

    Default

    Prawdopodobnie ten filmik jest rozwiązaniem Twojego problemu http://www.youtube.com/watch?v=CAWGScQeC5g

  7. #7
    Początki nałogu
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Warszawa
    Posts
    256

    Default

    Właśnie przeczytałem "Apel właściciela firmy" na stronie europaserwis.pl
    Delikatnie mówiąc mam bardzo mieszane uczucia. Poczytalność osoby, która używa takich sformułowań o swoich klientach jak "...Paranoicy... Psychopaci..." czy po prostu "...psychol zrezygnował z usługi (!)" staje pod znakiem zapytania.

  8. #8
    Pełne uzależnienie Kolaj's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Warszawa
    Age
    51
    Posts
    3,293

    Default

    Quote Originally Posted by Naprawiacz View Post
    Właśnie przeczytałem "Apel właściciela firmy" na stronie europaserwis.pl [...]
    Wow! Mocny Raczej mi tam nie po drodze ale nawet, gdyby było inaczej, to po takim tekście omijałbym szerokim łukiem.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  9. #9
    Początki nałogu
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Warszawa
    Posts
    256

    Default

    Ciekawie wypada porównanie informacji na zakładkach:
    Apel właściciela firmy:
    "Naprawy w trybie Standard jesteśmy w 80% przypadków w stanie wykonać w ciągu kilku dni roboczych (...).
    W trybie Express za dopłatą, poza kolejnością mimo dużej kolejki, bardzo często podejmujemy się napraw w ciągu 1 dnia roboczego."
    Status naprawy:
    "Odpowiedzi należy spodziewać się do jednego tygodnia (...)"
    Naprawa tam trwa dużo szybciej niż znalezienie informacji o aparacie...

  10. #10
    Początki nałogu kuzi4's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Chrzanów
    Age
    49
    Posts
    411

    Default

    Quote Originally Posted by Naprawiacz View Post
    Ciekawie wypada porównanie informacji na zakładkach:
    Apel właściciela firmy:
    "Naprawy w trybie Standard jesteśmy w 80% przypadków w stanie wykonać w ciągu kilku dni roboczych (...).
    W trybie Express za dopłatą, poza kolejnością mimo dużej kolejki, bardzo często podejmujemy się napraw w ciągu 1 dnia roboczego."
    Status naprawy:
    "Odpowiedzi należy spodziewać się do jednego tygodnia (...)"
    Naprawa tam trwa dużo szybciej niż znalezienie informacji o aparacie...
    Taaaaaa.... Nic dodać, nic ująć...

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •