Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: Canon 430 EX II vs Metz 50 AF-1, a może coś innego

Dopiero zaczyna

Domyślnie Canon 430 EX II vs Metz 50 AF-1, a może coś innego

Witam
    Przymierzam się do zakupu lampy i stoję przed nie małym jak dla mnie dylematem wyboru "która" rynek jest spory i jest w czym wybierać, jestem amatorem, będzie to moja pierwsza lampa i będę jej używał głównie w domowych warunkach. Najsilniejsze lampy chyba nie będą mi potrzebne.
    Mam więc prośbę do użytkowników obeznanych w temacie o pomoc w wyborze.
    Pozdrowionka
    Łukasz

Uzależniony Awatar szambonur
    Miasto
    za siedmioma górami...

Domyślnie

Według mnie nie ma się nad czym zastanawiać. Jeżeli tylko możliwości finansowe pozwalają kupować firmową dedykowaną i to dotyczy każdego systemu. Tym bardziej, jeżeli będziesz używać tylko jednej lampy...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez szambonur Zobacz posta
    Według mnie nie ma się nad czym zastanawiać. Jeżeli tylko możliwości finansowe pozwalają kupować firmową dedykowaną i to dotyczy każdego systemu. Tym bardziej, jeżeli będziesz używać tylko jednej lampy...
    Ale to tak na serio wg Ciebie, czy utarta porada na wielu forach? Moim zdaniem do zastosowań domowych zarówno jedna jak i druga się nada. Canonowskie 430 "made in China" tak samo dobrze się sprawuje jak i Metzowskie palniczki. Przy czym nie twierdzę, że in China robią źle - bo Canon wszystko ma pod pieczą.

Ja zmieniłem 430EXII na Metza 58 AF-2 - jestem bardzo zadowolony. Spisuje się świetnie i do moich zastosowań ślubno-portretowo-rodzinnych zupełnie wystarcza i jest tańszą alternatywą wzbogaconą o kilka ciekawostek, jak min. dodatkowy mały palnik, którym można rozświetlić cienie powstałe np. na twarzy po odbiciu światła od sufitu czy tym podobne.