Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Wątek: <<50d>> MOST WANTED pomocy

Mieszany widok

  1. #1
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
    Budowa,materiały,obsługa,szybkość i jakość powodują ,że jest to jeden z najbardziej chwalonych modeli.
    Widać nie czytałeś wcześniej tego forum . Co to było po premierze . Wtedy to był jeden z nagorszych wytworów Canona, porażka, tragedia i wszystkie możliwe klęski jakie Canon mógł sprowadzić na fanów tej serii :cool:

    Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
    Nie wyobrażam sobie dalszej produkcji nowych modeli linii XXd z materiałów wykorzystanych w 60d.
    Dlaczego? Co takiego jest złego w tych materiałach? Jakieś wady???

    Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
    Jeżeli jednak Canon zostanie przy tej linii to 50d zostanie klasykiem aparatów pólprofesjonalnych lustrzanek
    50d to nie półprofesjonalny aparat to IMHO czysto amatorski sprzęt. Choć oczywiście to rzecz bardzo umowna.

    Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
    Z tego powodu wątpie by ceny 50d z drugiej ręki mocno spadły
    Prędzej czy później będzie dostępny dużo taniej. Nie ma szans żeby było inaczej. To nie jest żaden unikat żeby ceny rosły .
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    ...Co to było po premierze . Wtedy to był jeden z nagorszych wytworów Canona, porażka, tragedia i wszystkie możliwe klęski jakie Canon mógł sprowadzić na fanów tej serii :cool:..
    Tak się ma do większości "nowości". To samo spotkało 7D i 60-kę. Z czasem okaże się, że 7D jest na prawdę rewelacyjnym body, a 60-ki nie zastąpi nic w tej klasie...


    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    ...50d to nie półprofesjonalny aparat to IMHO czysto amatorski sprzęt. Choć oczywiście to rzecz bardzo umowna..
    tu temat do polemiki, bo tak na poważnie to przeznaczenie modeli z wyższych półek od 50D jest niemal jasno określone, z uwzględnieniem tego, że każdy może wykorzystać puszkę jak chce - chociaż nie każda do wszystkiego w pełni się nadaje... co do pół-profesjonalizmu 50D to IMO ciężko określić wyższy model (5D) jako półprofesjonalny,a z kolei modele xxxD jako...? skoro xxD jako amatorskie? myślę, że przeznaczenie poszczególnych linii, jak i modeli jest niemal precyzyjnie określane.. nawet takie 7D można zdecydowanie określić jako półprofesjonalny aparat dla reporterów - tylko szeroko rozumianych repo.. zatem 50-kę można określić półprofesjonalnym body do wszystkiego.. coś z czego można rozwijać się w każdą formę fotografii, przy czym już nieco więcej przez samą klawiszologię ma z profesjonalnymi lustrzankami.

    wracając do topika.. pozostawiam 50-kę jako body wsparcia... na razie miałem sprzedawać, ale rozsądek nakazuje zachować coś zapasowego i ciesze się, że pada na tą puszkę.
    50D+grip, kilka szkiełek i gratów typu "akcesoria foto"...
    suma ogniskowych obiektywów nie przedłuży męskości...
    wielkość matrycy nie ogranicza wyobraźni...

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    Początki nałogu Awatar artd4
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    307

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Dlaczego? Co takiego jest złego w tych materiałach? Jakieś wady???
    .
    Tak !
    Aparaty półprofesjinalne (dwucyfrowe)wykonywane były z odlewów metalowych, przez co były znacznie droższe niż amatorskie (trzy-i czterocyfrowe)

    Materiał zastosowany w 60d jest bardzo dobry,ale to jednak plastik.
    Dobrt i szybki aparat jakim jest 50d nie ma wiele wspólnego z Porsche,czy Ferrari,gdzie karoserie metalowe zastąpiono materiałami sztucznymi

    Można nie korzystać z ruchomego wyświetlacza w cięzkich warunkach walk reporterskich,czy w gęstym lesie,ale solidność i odporność na warunki atmosferyczne obudowy jest bardzo ważna.

    Pod względem softu, możliwości i rozwiązań technicznych jest OK

    Dlaczego 50mm /f1.8 II jest o połowe tańszy od 50mm /f1,8 pierwszej generacji? Druga generacja tego obiektywu nie robi przecież gorszych zdjęć.
    ZaawansowanyAMATOR! ! ! NIE FANATYK !!!
    2x dSLR (Canon)

  4. #4
    Bywalec Awatar fyrste
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Nowy Sącz
    Wiek
    48
    Posty
    177

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
    ale solidność i odporność na warunki atmosferyczne obudowy jest bardzo ważna.
    ale obudowa nie ma tu w sumie nic do rzeczy - popatrz na to jakie aparaty padały ludziom w jakich warunkach... a to padł 7d (niby bardziej uszczelniony od 50d) przy kilku kroplach deszczu, a to ktoś inny focił 2h w ulewie 400d i nic mu się nie stało...

    Popatrz na słynny "test"

    http://www.youtube.com/watch?v=D1tTBncIsm8

    i on właśnie mówi prawdę... a nie teoria o metalu i plastiku
    Canon 855D + 8-200mm f4

  5. #5
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez artd4 Zobacz posta
    Tak !
    Aparaty półprofesjinalne (dwucyfrowe)wykonywane były z odlewów metalowych, przez co były znacznie droższe niż amatorskie (trzy-i czterocyfrowe)

    Materiał zastosowany w 60d jest bardzo dobry,ale to jednak plastik.
    Dobrt i szybki aparat jakim jest 50d nie ma wiele wspólnego z Porsche,czy Ferrari,gdzie karoserie metalowe zastąpiono materiałami sztucznymi

    Można nie korzystać z ruchomego wyświetlacza w cięzkich warunkach walk reporterskich,czy w gęstym lesie,ale solidność i odporność na warunki atmosferyczne obudowy jest bardzo ważna.

    Pod względem softu, możliwości i rozwiązań technicznych jest OK

    Dlaczego 50mm /f1.8 II jest o połowe tańszy od 50mm /f1,8 pierwszej generacji? Druga generacja tego obiektywu nie robi przecież gorszych zdjęć.
    A moim zdaniem teoretyzujesz. To są wszystko rzeczy umowne. Począwszy od tego, że xxD to aparaty półprofesjonalne - dla mnie to czysto amatorska półka - no powiedzmy dla bardziej zaawansowanych.
    Kolejna sprawa to gdzie masz zagwarantowaną odporność magnezowego korpusu na warunki atmosferyczne (o czym piszesz wyżej)? U mnie było tak, że 30-tka magnezowa padła od wilgoci, a plastikowa 350-tka (podobno plastik z nocników - dzięki Czornyj ) funkcjonuje do dzisiaj. Jak nie ma uszczelnień to i magnez nic nie pomoże. Przy czym ja nie twierdzę, że Canon robi to, bo ta technologia jest lepsza - wiadomo robią to, bo księgowi wyliczyli, że będzie taniej ale też nie tworzyłbym teorii o rzekomych wadach materiałowych i słabości 60D, bo to nie wynika z tego z jakiego materiału jest zrobiony. Mało tego dla mnie osobiście ten aparat ma zalety w postaci mniejszego i lżejszego body o sporych możliwościach.

    Na koniec wreszcie tego OT - 60D nie jest następcą 50D i jeśli to przyjmiemy to wszystko układa się w logiczną całość. Canon zafundował swoim wyznawcom zagwozdkę w postaci większego wyboru w cropie niż dotychczas. A następca jest i to doskonały - 7D. I moim zdaniem nie ma co patrzeć w przeszłość tylko odkładać na następcę.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •