Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: Nowy eos 500d martwy piksel

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    Wracając do meritum, z jednym pikselem to by mi się nie chciało robić czegokolwiek. Jest jescze 2 lata gwarancji. Jak się posypie bardziej w tym czasie, to wtedy można reklamować. A jak się przez 2 lata nie pojawią kolejne, to już się raczej potem też nie pojawią.
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  2. #2
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 296

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolaj Zobacz posta
    Wracając do meritum, z jednym pikselem to by mi się nie chciało robić czegokolwiek. Jest jescze 2 lata gwarancji. Jak się posypie bardziej w tym czasie, to wtedy można reklamować. A jak się przez 2 lata nie pojawią kolejne, to już się raczej potem też nie pojawią.
    ja na moją 550 mam rok... to na 500 są 2 lata???

  3. #3
    Coś już napisał Awatar szadam
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Polnad - Lębork
    Wiek
    42
    Posty
    61

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bangi Zobacz posta
    ja na moją 550 mam rok... to na 500 są 2 lata???
    Wiekszość sklepów i dystrybutorów polskich daje gwarancje na 1 rok CANON POLSKA, tak jak i ja mam wiekszość tzn wszystko tylko rok gwarancji. Czasami niektórzy daja rok gwarancji dla canon polska ale po przywiezieniu do sklepu odsylaja do niemiec czy UK i bo jest 2 lata.
    Nie wiem od czego to jest zależne.
    Teraz unia chyba wymusza gwarancje na każdy produkt 2 lata ale jak to jest w praktyce to nie mam pojecia.

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    19

    Domyślnie

    A moim zdaniem powinieneś wymienić na nowy (a powinni to zrobić, bo w ciągu 7 dni można nawet oddać towar bez podania przyczyny, kiedyś bynajmniej tak było). Nie ma się nad czym zastanawiać-zapłaciłeś i chcesz towar w stanie IDEALNYM. A tak to zawsze jest takie małe, drażniące ,,coś".

  5. #5

    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    Torremolinos
    Posty
    6

    Domyślnie

    Witam wszystkich.
    Wlasnie wracam z MM, wymienili od reki na nowy. Nie wiem jak to wyglada jezeli chodzi o 2 letnia gwarancje, ja kupilem aparat wczoraj i na rachunku widnieje informowacja ze w ciagu 7 dni mozna oddac.
    Aha zaznaczam ze mieszkam w Hiszpanii i tutaj wymienialem. Nie wiem jak to wyglada w Polsce, ale wydaje mi sie ze ogolnie MM w calej Europie dziala na podobnych zasadach. Np na sprzed w Carrefourze zawsze daja 14dni na oddanie a w MM 7dni. Sprzedawca mowil ze mam ostro sie nim pobawic i jak cos znowu do nich uderzac ale mysle ze juz takich niespodzianek nie bedzie, aparat dla pewnosci wlaczylem w sklepie zeby sprawdzic.
    Jeszcze raz dziekuje za rady.

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2011
    Miasto
    Torremolinos
    Posty
    6

    Domyślnie

    Zapomnialem dodac, ze koles przy mnie zapakowal kazda czesc osobno jak to jest od nowosci, pewnie postawi na polce i sprzedadza kolejnej osobie, bo nie chce mi sie wierzyc ze gdyby odsylal to do producenta jako uszkodzone to kazda czesc lacznie z bateria zalepial by osobno jak to zrobil z moim aparatem.

  7. #7
    Coś już napisał Awatar szadam
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Polnad - Lębork
    Wiek
    42
    Posty
    61

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez daanoo81 Zobacz posta
    Zapomnialem dodac, ze koles przy mnie zapakowal kazda czesc osobno jak to jest od nowosci, pewnie postawi na polce i sprzedadza kolejnej osobie, bo nie chce mi sie wierzyc ze gdyby odsylal to do producenta jako uszkodzone to kazda czesc lacznie z bateria zalepial by osobno jak to zrobil z moim aparatem.
    Pewnie tak to bedzie ze ktoś inny dostanie ten aparat. Ale fajnie ze udalo Ci sie wymienic aparat na nowy

  8. #8
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Pewnie próbował bym wymienić,ale znajac od środka polityke tej firmy w której miałem okazje kiedyś chwile pracować(niestety) moze być z tym różnie,zalezy od ludzi którzy siedzą w serwisie,jak sa lajtowi to wymienią bez jeczenia...ale wiesz chetnie tego nie robią bo jak by nie patrzeć sprzęt w domu uzywałeś jakieś zdjęcia robiłes,a jesli sklep nie ma mozliwosci zwrotu do producenta to ten towar i tak bedzie musiał wrócic na sklep i bedzie musiał byc sprzedany...dlatego wszystko zalezy od sklepu,bo nie jest tak że idziesz i chcesz a oni odrazu wymieniją,wystarczy jakaś rysa czy ślad użytkowania a raczej ci nie wymienią tylko wyslą do serwisu
    EOS + L i kupa gratów ...

  9. #9
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    19

    Domyślnie

    Nie tylko o pikselu, ale także może niektórym przydać się na przyszłość (gdy będzie jakieś inne uszkodzenie)...

  10. #10
    Początki nałogu Awatar sprocket73
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    Jaworzno
    Wiek
    52
    Posty
    489

    Domyślnie

    W praktyce wygląda to np. tak jak u mojej koleżanki.

    Niecałe 2 lata po zakupie 450D z kitem padł jej w obiektywie AF. Odesłała na żytnią, wycenili naprawę na ok 170zł. Skontaktowała sie ze sklepem internetowym gdzie aparat zakupiła w sprawie pokrycia kosztów naprawy i dostała odpowiedź, że gwarancja 1 rok już sie skończyła. Napisała do owego sklepu pismo (list polecony, papierowy) powołując się na odpowiednie przepisy, postraszyła skierowaniem sprawy do rzecznika praw konsumenta. Wszystko to oczywiście trwało. Była już zdecydowana zapłacić za naprawę sama i się nie użerać, ale po prawie miesiącu dostałą informację z żytniej, że aparat został naprawiony na koszt owego sklepu i już do niej idzie z powrotem. Więc happy end, ale nie bez walki.
    SPROCKET
    80D | C10-22 | C15-85 | C24 stm | C60 macro | C70-300 is II| 3 x CPL Marumi
    Moja wycieczkowa galeria

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •