Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: Do ilu warto kupić używanego 40D?

Dopiero zaczyna

Domyślnie Do ilu warto kupić używanego 40D?

Jestem zupełnym laikiem, fotki pstrykam na wakacjach, grillach, ogniskach, ewentualnie na ślubie rodzinki albo jakiejś tam zbiorowej uroczystości. Nic szczególnego, nie jestem zawodowcem. Kumpel chce mi sprzedać 40D z obiektywem standardowym, aku, kartą 8G, to co w standardzie za 700zł

Warto? Nier wiem w ogóle na co zwrócić uwagę jak będę oglądał aparat. Nie wiem czy gdzieś coś może być zużyte, co może wpływać na jakość zdjęć na takim sprzęcie. On ma 50D i teraz kupił jakiegoś tam za 6 tys i ten jest zbytecznym, 3 sztuk niepotrzebuje. Niby wszystko gra w tym aparacie, ale co powinienem sprawdzić przed zakupem?
    Proszę o w miarę zrozumiałe wskazówki :-)

Oczywiście nie zakłądam, że kumpel chce mnie przerobić, ale zawsze warto sprawdzić, po co ma być potem rozczarowanie.

Zablokowany

Domyślnie

700pln za 40D ze szkłem ?? Są 3 możliwości. Pierwsza to prowokacja, druga to Kolega bardzo Cię lubi, trzecia to aparat zjechany jak franka kombinerki. Proponuję dokładnie obejrzeć puszkę i sprawdzić przebieg.

Początki nałogu Awatar rysz
    Miasto
    ~Warszawa

Domyślnie

Taki zestaw za 700zł? Nie uciekła ci jedynka przy cenie, albo jedno '0' w nazwie puszki.

W tej cenie brałbym nawet jeśli to 400D, ale jest w dobrym stanie i z rozsądnym przebiegiem migawki. Niestety chyba cena o 1000zł większa (popatrz na allegro po ile chodzą i będziesz wiedział ile warte).

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Jeśli aparat jest w dobrym stanie z rozsądnym przebiegiem do ok 50.000 klapnięć to za 700zł wyjątkowa okazja i do tego ze szklem
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

Coś już napisał
    Miasto
    Wieruszów

Domyślnie

Witam
    Ostatnio rozglądałem się za używanym 50D lub 40D.