Witam,

teoretycznie, biorąc na tzw. zdrowy rozsądek tak by było najlepiej, bo po co mieszać wersje i na jeden kraj dać 25 języków, a na inny tylko 2 ??

Ale istnieje w dużych korporacjach tzw. pozycjonowanie rynków i różnice są często istotne. Pomijam specyficzne wymagania jak np. dla TV w USA musi być 110 V i NTSC, a na Europę 220 V i PAL, bo takie są normy w danym kraju.

Ale wracając do pytania założyciela wątku : zadaj pytanie sprzedawcy, czy w tym konkretnym aparacie, który kupujesz JEST menu w języku, który Cię interesuje ? Tak już ktoś wyżej zaproponował, nie widzę w tym problemu, sprzedawca widząc zainteresowanego klienta, na pewno odpisze na maila.

A co do firmwaru, to w wersji, która miała 2 języki po wgraniu nowego niestety sie to nie zmieniło, więc nie jest to takie hop-siup, jak się wydaje, musi być zaszyte gdzieś głębiej ... Być może serwis jest w stanie tu pomóc, ale to już pytanie do Żytniej.

Pozdrawiam,

J.