Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Wyzwalanie lamp studyjnych.

Awatar grzana92
    Miasto
    Poznań

Domyślnie Wyzwalanie lamp studyjnych.

Witam ! Mam zamiar stworzyć studio w domu. Potrzebuje porady dotyczącej oświetlenia: wybrałam lampy http://www.quantuum.pl/detal.php?id=...ng=pl&curr=PLN do tego softboxy http://www.quantuum.pl/detal.php?id=...ng=pl&curr=PLN i stojaki. Zastanawiam się nad wyzwalaniem tych lamp, bo nie mogłam znaleźć nigdzie informacji czy fotocelą można wyzwalać dwie lampy a gdybym jedną wyzwalała kablem synchronizacyjnym na pewno by ograniczało to moje pole manewru, kable zwykle mają ok. 2 m . Nie znam się na tym wyzwalaniu lamp i proszę o porady jak dwie mogłabym wyzwolić bez kabli i za nieduże pieniądze
    Canon EOS 50D + Canon EF 24-105 mm f/4L IS USM // Canon 85mm f/1.8 USM // Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

;-)

Uzależniony Awatar AMMarshall
    Miasto
    Skierniewice, Łomża, Białystok, Brno

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez grzana92 Zobacz posta
    Witam ! Mam zamiar stworzyć studio w domu. Potrzebuje porady dotyczącej oświetlenia: wybrałam lampy (...)
    wyzwalała kablem synchronizacyjnym na pewno by ograniczało to moje pole manewru, kable zwykle mają ok. 2 m . Nie znam się na tym wyzwalaniu lamp i proszę o porady jak dwie mogłabym wyzwolić bez kabli i za nieduże pieniądze
    Praktycznie każdy wyzwalacz radiowy załatwia Ci temat.
    Najtaniej Phottixy PT-04, tanio i bardzo dobrze Yongnuo RF602, drogo i bardzo dobrze PocketWizard.

Poza tym, było o tym setki razy:
    http://canon-board.info/showthread.php?t=30095
    Poszperaj - http://maciejko.net/cbsearch/
    Adam Marczak Marshall
    Moje fotki na CB: Człowiek/Portret | Galeria ogólna

Domyślnie

Mozesz miec problem z dostaniem PT300, nie ma ich w zadnym sklepie plus dostawca nie ma ich na stanie..

Bywalec

Domyślnie