Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: Fotografowanie akwarium

Mieszany widok

Domyślnie Fotografowanie akwarium

Witam. Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość :neutral:

Posiadam Canona EOS 500D + Canon 50mm 1.8 , problem w tym, że chyba nie nadaje się do fotografowania akwarium. Potrzebuje zrobić zdjęcie ostre po całości, a jest ostro tylko punktowo. Czy powinienem zmienić odległość by objąć ostro całe akwarium czy dokupić odpowiednie szkło, jeśli tak to jakie

Pełne uzależnienie Awatar xxkomarxx
    Miasto
    Rzeszów, Tarnobrzeg, Sandomierz

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez KWL Zobacz posta
    Witam. Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość :neutral:

Posiadam Canona EOS 500D + Canon 50mm 1.8 , problem w tym, że chyba nie nadaje się do fotografowania akwarium. Potrzebuje zrobić zdjęcie ostre po całości, a jest ostro tylko punktowo. Czy powinienem zmienić odległość by objąć ostro całe akwarium czy dokupić odpowiednie szkło, jeśli tak to jakie
    No wiesz jak robisz zdjęcie pod kątem i na f/1.8 to wiadomo że ci nie wyjdzie ostro całe. Jeśli masz ciemno ustaw aparat na statywie, przymknij przysłonę i włala.

Próbuj.

Początki nałogu Awatar WiatruMistrz
    Miasto
    Częstochowa

Domyślnie

kup sigmę 10-20 lub tokine 11-16 ładnie obejmnie z bliska akwarium i ciekawa perspektywa będzie, uwa mają też dużą głębię ostrości.
    Panasonic FZ1000 *** Canon G3X *** Canon 500D
    Było:C350D|C20D|C50D/C5D/CPro1/G1X m2
    http://rafalfoto.y0.pl

Domyślnie

No własnie próbując robić obiektywem który posiadam pierwszy plan jest ostry, im głębiej tym bardziej za mgłą

Dopiero zaczyna
    Miasto
    Kraków- Nowa Huta

Domyślnie

No własnie próbując robić obiektywem który posiadam pierwszy plan jest ostry, im głębiej tym bardziej za mgłą
    No bo jak jest woda, to musi być i mgła. A tak na poważnie, czy to co wychodzi za mgłą, to przypadkiem nie bokeh. Pzdr!

Uzależniony Awatar Handelson
    Miasto
    Piła

Domyślnie