tak się zastanawiam i moim zdaniem "L" są dla wszystkich, którzy marzą-pragną czegoś najlepszego-bezkompromisowego i dla kogo zakup ich nie oznacza bólu finansowego
tak się zastanawiam i moim zdaniem "L" są dla wszystkich, którzy marzą-pragną czegoś najlepszego-bezkompromisowego i dla kogo zakup ich nie oznacza bólu finansowego
A może masz tam jeszcze telefon bez drutu...? - Podróż za jeden uśmiech - 1971
Dla mnieJak ktoś ma zbędny - biorę
![]()
Sprzęt - dekielek z przyległościami.
Fumare humanum est!
70-200 :O Ale lufa........ Z tymi 200 na wroble mozna polowac czy srednio da rade ?
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
http://www.digital24.pl/product_info...roducts_id=161
Ostatnio edytowane przez luck1985 ; 29-11-2010 o 00:14 Powód: Automerged Doublepost
Ogromnej jakości w obrazie może nie będzie, ale ogromna w pracy obiektywu na pewno. Brak zawiech, prędkość, IS, wykonanie, trwałość. Tutaj eLiza bije na łeb tamiego. Jak dajesz rade - trzymaj dalej Tamrona a dokup 85tke/1.8, różnica będzie o wiele większa
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Skoro się nad tym zastanawiasz - to nie odczujesz. Może deliktanie odczujesz różnicę w bokeh, no i przymknięte 2.8 do 4 to będzie pewnie lepszy rezultat.
Ostatnio edytowane przez marceleqs ; 29-11-2010 o 00:20 Powód: Automerged Doublepost
50D + 17-55/2.8 IS USM
Ten 70-200 faktycznie tani - 2,2. Ale na 70 bedzie mial troche wasko. Nie bedzie to lustro juz takie uniwersalne , do ogolnych zastosowan. Na stary rynek mozna isc i koziolki focic , albo golebia siedzacego na rynnie![]()
Te 24-105 ciekawe. No i jest male jak na ta klaske , wiekszosc L jest duza.
plastikowy 50/1.8 moze i da dobra jakosść, ale nie da zakresu, więc to słabe porównanie. Porównanie jakościowe może być przy 17-40L a 17-55 zapięte na cropie. Kupowanie szkła na całe życie jest bez sensu? A po co kupuje się szkło? Ja myślałem, że po to, żeby robić zdjęcia;] Jeśli dane szkło w pewnym zakresie jest dla mnie dobre, zaspokaja potrzeby to niechętnie bym się z nim rozstawał tylko po to żeby być na czasie. Kupiłeś Sigmę? Rozkłada na łopatki? Ciesz się, nie każdy ma takie szczęście
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Lki są po prostu dla tych, których na nie stać i są im niezbędne. Dają wysoki komfort, jakość. Jeśli kogoś stać - po co pchać się w półśrodki?
Ostatnio edytowane przez marceleqs ; 29-11-2010 o 00:26 Powód: Automerged Doublepost
50D + 17-55/2.8 IS USM
Tomeks,
miałem na myśli Sigme 70-300/3.4/5.6 APO, czyli tę z prawie najniższej półki. Spodziewałem się, że elka 70-200/4L będzie o wiele lepsza optycznie (bo, że mechanicznie i "pancernie", było wiadomo od zawsze). Ostrość jest ważna (zwł. w szkłach za dużą kasę), bo właśnie ostrość to (niemal) jedyny element, którego nie da się poprawić w PS.
Jeszcze ogladam 17-40 i ......
Coraz wiekszy burdel w glowie.
17-40- fajne do domu- "w zasiegu reki" czasem bedzie trzeba isc do przodu zeby fote ustrzelic.
70-200 - powiekszy sie zakres robienia zdjeca - na wyciagniecie reki bedzie.
24-105 - takie najbardziej po srodku. Zabraknie ogniskowej jak bedzie chcial cos z dalego uchwycic.
INSANE :O