Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Wątek: Dożywotnia gwarancja - jak to rozumieć ?

  1. #31
    Bywalec Awatar Pietro
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Tarnow/Krakow
    Wiek
    52
    Posty
    132

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pszczola
    Panowie, nie mozna ciut spokojniej?
    Oczywiscie, że można i nawet TRZEBA.
    Wg. mnie wszyscy uczestnicy tego Forum maja prawo do wyrazania swoich pogladow i opisywania swoich doswiadczen jak i dzielenia sie swoja wiedza.
    Oczywiscie nie roszcze sobie prawa do nieomylnosci, a jezeli sie myle to chcialbym, zeby to zostalo sprostowane przez kogos innego w sposob kulturalny a nie OBRAZLIWY.
    Ostatnio edytowane przez Pietro ; 04-12-2005 o 13:39
    Idzie Panie nowe....

  2. #32
    Bywalec Awatar sail0r
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    49
    Posty
    198

    Domyślnie

    myśląc zdrowo rozsadkowo to...
    jezeli chodzi o karty cf teoretycznie latwo dac gwarancje wieczysta (rozumiana az do smierci pierwszego wlasciciela) bo nawet jak po 15latach od wyprodukowania ktos przyjdzie z popsuta karta np. 8MB to w najgorszym przypadku dostanie nowa 256MB i bedzie zadowolony
    jednak trudno mi sobie wyobrazic firme, ktora podpisuje na siebie wyrok w postaci koniecznosci trzymania w magazynie niezliczonych wyrobow na wymiane, po zakonczeniu uch produkcji, lub przez trzymanie przez co najmniej 80lat lini produkcyjnej tylko po to zeby w razie czego wyprodukowac kilka czesci zamiennych do zepsutego po latach produktu...
    wiec haczyki jakies sa...
    S45 user

  3. #33
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jun 2005
    Wiek
    47
    Posty
    34

    Domyślnie wieczysta

    to moze teraz ja. mialem do czynienia z podbno gwarancja w przypadku plecakow. kiedys w Polsce nie mozna bylo dawac dozywotniej gwarancji (nie pytajcie mnie dlaczego) dlatego wystawiali gwarancje na 35 lat. dotyczylo to plecako Jansport czy jakos tak. polamaly sie sprzaczki i jak reklamowalem to napewno juz nie byly produkowane takie jaki posiadam. bez problemu naprawili wysylajac dodatkowo list z przeprosinami ot to.

    dowiedzialem sie ze ta dozywotnia gwarancja wazna jest dla kupujacego do konca jego zywota. jezeli w miedzy czasie odda lub odsprzeda towar traci sie ja.

    Dołek

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    48
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sail0r
    jednak trudno mi sobie wyobrazic firme, ktora podpisuje na siebie wyrok w postaci koniecznosci trzymania w magazynie niezliczonych wyrobow na wymiane, po zakonczeniu uch produkcji
    A ja znam co najmniej jedną taką firmę Do maszyn Suna sprzed 10 lat ciągle możesz dostać np. świeżutkie, błyszczące, zafoliowane dyski SCSI 1GB Inna sprawa to cena tej klasy supportu...

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •