Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 34 of 34

Thread: Dożywotnia gwarancja - jak to rozumieć ?

  1. #31
    Bywalec Pietro's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Tarnow/Krakow
    Age
    52
    Posts
    132

    Default

    Quote Originally Posted by Pszczola
    Panowie, nie mozna ciut spokojniej?
    Oczywiscie, że można i nawet TRZEBA.
    Wg. mnie wszyscy uczestnicy tego Forum maja prawo do wyrazania swoich pogladow i opisywania swoich doswiadczen jak i dzielenia sie swoja wiedza.
    Oczywiscie nie roszcze sobie prawa do nieomylnosci, a jezeli sie myle to chcialbym, zeby to zostalo sprostowane przez kogos innego w sposob kulturalny a nie OBRAZLIWY.
    Last edited by Pietro; 04-12-2005 at 01:39 PM.
    Idzie Panie nowe....

  2. #32
    Bywalec sail0r's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Age
    49
    Posts
    198

    Default

    myśląc zdrowo rozsadkowo to...
    jezeli chodzi o karty cf teoretycznie latwo dac gwarancje wieczysta (rozumiana az do smierci pierwszego wlasciciela) bo nawet jak po 15latach od wyprodukowania ktos przyjdzie z popsuta karta np. 8MB to w najgorszym przypadku dostanie nowa 256MB i bedzie zadowolony
    jednak trudno mi sobie wyobrazic firme, ktora podpisuje na siebie wyrok w postaci koniecznosci trzymania w magazynie niezliczonych wyrobow na wymiane, po zakonczeniu uch produkcji, lub przez trzymanie przez co najmniej 80lat lini produkcyjnej tylko po to zeby w razie czego wyprodukowac kilka czesci zamiennych do zepsutego po latach produktu...
    wiec haczyki jakies sa...
    S45 user

  3. #33
    Dopiero zaczyna
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    47
    Posts
    34

    Default wieczysta

    to moze teraz ja. mialem do czynienia z podbno gwarancja w przypadku plecakow. kiedys w Polsce nie mozna bylo dawac dozywotniej gwarancji (nie pytajcie mnie dlaczego) dlatego wystawiali gwarancje na 35 lat. dotyczylo to plecako Jansport czy jakos tak. polamaly sie sprzaczki i jak reklamowalem to napewno juz nie byly produkowane takie jaki posiadam. bez problemu naprawili wysylajac dodatkowo list z przeprosinami ot to.

    dowiedzialem sie ze ta dozywotnia gwarancja wazna jest dla kupujacego do konca jego zywota. jezeli w miedzy czasie odda lub odsprzeda towar traci sie ja.

    Dołek

  4. #34
    Pełne uzależnienie muflon's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Zürich
    Age
    48
    Posts
    6,763

    Default

    Quote Originally Posted by sail0r
    jednak trudno mi sobie wyobrazic firme, ktora podpisuje na siebie wyrok w postaci koniecznosci trzymania w magazynie niezliczonych wyrobow na wymiane, po zakonczeniu uch produkcji
    A ja znam co najmniej jedną taką firmę Do maszyn Suna sprzed 10 lat ciągle możesz dostać np. świeżutkie, błyszczące, zafoliowane dyski SCSI 1GB Inna sprawa to cena tej klasy supportu...

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •