Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Wątek: Dożywotnia gwarancja - jak to rozumieć ?

Mieszany widok

  1. #1
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    To zadzwon do Kingstona i zapytaj co oznacza Lifetime.. a za moj tok rozumowania sie nie zabieraj

    A jak sam napisales..
    This Koss product has a Lifetime Limited Warranty which covers normal use by the initial user or purchaser of this particular Koss product. Koss hereby warrants only to the initial user or purchaser that this Koss product will be free of any defect in materials and workmanship for the life of the product.

    .. wiec jak to rozumiesz? Bo ja za zycie produtku rozumiem czas jego istnienia na rynku.. czyli az nie zaprzestana produkcji. Chyba ze kazdy interpretuje to zdanie jak mu wygodnie?

    PS. Twoje texty o FJ sa naprawde zbedne.

  2. #2
    Bywalec Awatar Angmar
    Dołączył
    Jun 2005
    Wiek
    55
    Posty
    105

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czacha
    .. wiec jak to rozumiesz? Bo ja za zycie produtku rozumiem czas jego istnienia na rynku.. czyli az nie zaprzestana produkcji. Chyba ze kazdy interpretuje to zdanie jak mu wygodnie?
    Ja na szczęście nie muszę niczego próbować zrozumieć i na tej podstawie teoretyzować - używałem słuchawek KOSS kilkanaście lat temu (mam je nawet do tej pory, ale nie używam od lat - zastąpił je Sennheiser). Wymieniałem w nich złamany pałąk (na gwarancji typu "Lifetime") i serwis zrobił mi to za darmo, mimo, że ten konkretny model nie był już w tym czasie produkowany.

    A nawet jeśli ktoś błędnie rozumie "the life of the product", to w przypadku sformułowań "as long as the consumer owns the product" oraz "the life of the original purchaser" chyba nie powinno być większych problemów...

  3. #3
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    to wpisz w google "zycie produktu" - moze zrozumiesz czym ono jest.. a to co Koss ustala do swoich produktow to raczej ich sprawa i terminiologii ogolnie przyjetej zmieniac nie moga

    a sennki uzywam i ja

  4. #4
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    191

    Domyślnie

    Czacha, to mam rozumieć, że jak przyjdę do Ciebie z uszkodzonym Kingstonem to wymienisz mi na nową sztukę? (zakładam, że Ci się spodobałem)

  5. #5
    fotograf Awatar Czacha
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Białystok
    Wiek
    45
    Posty
    4 868

    Domyślnie

    hehe, niepotrzebnie dodawalem to "spodoba sie"

    taka umowe ma Kingston z FJ.. i zapewne nie tylko z FJ.. po prostu przy reklamacji produktow Kingstona objetych dozywotnia gwarancja, nie jest wymagany dowod zakupu.. wymiana kart na sprawne odbywa sie juz miedzy centralami firm..

    .. oczywiscie w tym wypadku wszystko zalezy od dobrej woli sprzedawcy, gdyz nie ma on obowiazku przyjecia takiej karty

    informacja pochodzi od Kingstona, nie z FJ

  6. #6
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2005
    Wiek
    48
    Posty
    38

    Domyślnie

    W naszym ustawodastwie nie ma definicji dożywotniej gwarancji. Na dobrą sprawę gwarant zawsze może odwołać sie do kodeksowej definicji i maksymalnych jej okresów.

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Poza tym sa jeszcze inne rzeczy, takie jak torby Lowepro, zegarki, pamieci, czy chocby kable muzyczne firmy Planet Waves, ktore wlasnie trzymam w lapie.

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar popmart
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    51
    Posty
    1 721

    Domyślnie

    koledzy jako że prawo nie daje takiej instytucji jak life time itp,
    każdy producent / gwarant może inaczej określić te warunki..
    Ja w mojej praktyce komputerowej spotkałem się jedynie z warunkiem o którym było wcześniej mówione : " dopóki towar lub odpowiednik jest produkowany " lub " Czas życia produktu " (co oznacz obecność na rynku)
    Kolega właściciel słuchawek znamienitej firmy Koss pewnie myśli żę za 10 lat też mu wymienią lub naprawią - moim zdaniem jest w błędzie ...

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar Pikczer
    Dołączył
    Aug 2005
    Miasto
    Warsaw
    Wiek
    48
    Posty
    2 578

    Domyślnie

    Zgadza sie, ale nie zmienia to faktu, iz taka gwarancja istnieje. A to, czy to jest tylko chwyt marketingowy i jak wyglada w rzeczywistosci, to inna sprawa o czym wczesniej czacha napisal.

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar Pszczola
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    54
    Posty
    1 760

    Domyślnie

    Panowie, nie mozna ciut spokojniej?
    EOS 300v + BP, EOS 350d, EFs 18-55 3.5-5.6 II, EF 28-90 4-5.6 II, EF 75-300 4-5.6 III, EF 50mm 1.8 II, EF 85mm 1.8, Auto Revuenon 135 2.8, Pentacon 200 4, 430EX + rożny osprzęt; FED 5B; LOMO LK-A; Lubitel 166B; Minolta AF Big-Finder; Umax AstraCam 1000

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •