Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Battery Pack do 580EX II

Dopiero zaczyna

Domyślnie Battery Pack do 580EX II

Witam. Na allegro znalazłem kilka modeli battey pack'ów do lamp Canona.
    Np:

http://allegro.pl/battery-pack-canon...311204018.html

http://allegro.pl/battery-pack-do-la...314713352.html

http://allegro.pl/battery-pack-cp-e3...311057187.html

Czy to dobry wybór? Czy te tańsze zamienniki będą się sprawdzały, czy też może lepiej wydać więcej kasy i kupić oryginalny battery pack canona?

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.

Pozdrawiam

Pełne uzależnienie

Domyślnie

A co chcesz uzyskać kupując battery pack do lampy?

Domyślnie

pewnie szybsze ładowanie na pełnym błysku

Dopiero zaczyna

Domyślnie

Jestem fotografem ślubnym. Czasem zdarza mi się fotografowanie w bardzo ciemnym kościele itp. Dzięki temu urządzeniu podobno zwiększa się siła błysku i lampa również szybciej się ładuje. Nie robię zdjęć seryjnych, ale czasem lampa nie zdąży się załadować nawet przy jednym błysku.

Pełne uzależnienie Awatar tombas
    Miasto
    Nowy Sącz

Domyślnie

tez się zastanawiałem nad tym tematem, wybrałem oryginał jestem zadowolony
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez Przemek_PC Zobacz posta
    żartujesz, prawda?:-D
    Ostatnio edytowane przez tombas ; 10-11-2010 o 19:25 Powód: Automerged Doublepost
    Do zdjęć mam wszystko, prócz talentu...
    (R6, RP, RF 15-35 f/2.8L, RF 28-70 f/2L, RF 100 f/2.8L, RF 70-200 f/2.8L, EL-1, 470EX-AI)

Bywalec Awatar Jaca9
    Miasto
    Poznań

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Przemek_PC Zobacz posta
    Nie którzy mają poczucie humoru w "bardzo" poważnym pytaniu

Pełne uzależnienie Awatar marekb
    Miasto
    Wadowice,Kraków

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Roby Zobacz posta