Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 77

Wątek: 50D Pomocy!

  1. #41
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Normalny i uczciwy sklep wymienił by od ręki,ja kupując w fotoformie 85 1.8 wymieniałem je 2 razy w tym pierwszy egzemplaż z FF i dodatkowo jakąś skazą na wewnętrznej soczewce,wymieniłem go po 4 dniach od zakupu,wczesniej nie mogłem bo mnie nie było w warszawie,nie było najmniejszych problemów pomimo że gwarancja i papiery podbite,powiedzieli jeszcze że jak tylko cos znów będzie nie tak to żeby odrazu przyjeżdzac i bedziemy wymieniac do skutku...to sie nazywa DOBRY sklep
    EOS + L i kupa gratów ...

  2. #42
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Białystok
    Posty
    15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Konsumenta to nie powinno obchodzić. To już zmartwienie sklepu co z tym zrobi.
    Prawo jest jednoznaczne.
    I proszę, weź pod uwagę, że Twoje pseudoporady czytają ludzie i być może, działając na ich podstawie, utrudnią sobie dochodzenie roszczeń.
    Jakie pseudoporady masz na myśli, jeżeli tak dobrze znasz prawo to wiesz że w naszym kraju nie ma czegoś takiego jak zwrot towaru. I tak jak napisałeś może reklamować go na podstawie gwarancji lub rękojmi.
    pzd
    Maciek
    5D+BG-E4, 50D+ świeczka i parę słoików

  3. #43
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    No właśnie dobrze znam prawo i wiem, że rękojmia przy zakupie konsumenckim nie ma zastosowania.

    I nie piszę o zwrocie towaru a żądaniu wymiany na nowy, wolny od wad.

  4. #44
    Bywalec Awatar Majchalak
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    Chorzów
    Wiek
    39
    Posty
    106

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cotojest Zobacz posta
    Sklep wcale nie ma obowiązku przyjąć tego aparatu, szczególnie gdy jest już podbita gwarancja. Kupując aparat i podbijając gwarancje godzimy się na ustalenia w niej zawarte. Jeżeli jednak sklep przyjmie Ci ten aparat ty możesz bez problemu zrezygnować z rat, nie wiem po jakim czasie ale chyba w ciągu tygodnia. Z tego co pisałeś to była sztuka powystawowa i sprzedawca na pewno wiedział że z aparatem jest coś nie tak, bo naładować baterię aby sprawdzić aparat to kwestia 5-10 min. A ty w punkcie ratalnym spędziłeś pewnie więcej czasu. Ja bym na twoim miejscu najpierw smarował do sklepu, odraza prosił dyrektywa czy tam jakiegoś głównego kierownika. Postraszył go inspekcją handlową i rzecznikiem praw konsumentów, a jeżeli to nie przyniesie skutków po prostu udać się do nich. Napisz jak sprawa została załatwiona. Niech to będzie przestrogą dla tych którzy kupują niby "nowy" aparat powystawowy. A tak naprawdę nie wiadomo co z nim się działo.
    No chyba o te pseudoporady chodziło... Postraszyć dyrektora, kierownika... Przecież wszystko da się załatwić kulturalnie i po ludzku, gdzie Wy się takich metod uczycie...

  5. #45
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    No chyba o te pseudoporady chodziło... Postraszyć dyrektora, kierownika... Przecież wszystko da się załatwić kulturalnie i po ludzku, gdzie Wy się takich metod uczycie...
    No właśnie a potem się dziwią że nie chcą im wymienić...podstawa to spokojnie podejsc do sprawy i początkowo przyjaznie zagadać chyba że sprzedawcą jest cham i cwaniak...
    Co do sytuacji odwrotnej sam pamiętam dobrze epizody ze starej pracy w jednym z ,,wspaniałych" marketów MM i klientów palantów wydzierających się na serwis albo na mnie...jak trafiałem na takiego typa moja odpowiedz brzmiala ,,NIE" co oznaczało że towar nie zostaje wymieniony i przyjety na sklep,więc gość w zamian sobie czekał 2-3-4-5 tygodni...a wystarczyło być miłym
    EOS + L i kupa gratów ...

  6. #46
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Białystok
    Posty
    15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek_902 Zobacz posta
    No właśnie a potem się dziwią że nie chcą im wymienić...podstawa to spokojnie podejsc do sprawy i początkowo przyjaznie zagadać chyba że sprzedawcą jest cham i cwaniak...
    Co do sytuacji odwrotnej sam pamiętam dobrze epizody ze starej pracy w jednym z ,,wspaniałych" marketów MM i klientów palantów wydzierających się na serwis albo na mnie...jak trafiałem na takiego typa moja odpowiedz brzmiala ,,NIE" co oznaczało że towar nie zostaje wymieniony i przyjety na sklep,więc gość w zamian sobie czekał 2-3-4-5 tygodni...a wystarczyło być miłym
    To chyba normalne że najpierw sprawę załatwiamy polubownie, i gdy to nie da efektu możemy postraszyć Nie ma sensu się od razu spinać i wydzierać bo to jak pisałeś przynosi odwrotny skutek.
    pzd
    Maciek
    5D+BG-E4, 50D+ świeczka i parę słoików

  7. #47
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    To chyba normalne że najpierw sprawę załatwiamy polubownie, i gdy to nie da efektu możemy postraszyć Nie ma sensu się od razu spinać i wydzierać bo to jak pisałeś przynosi odwrotny skutek.
    I ostrzegam przed wpieram kierownikowi powiedzmy serwisu że on ,,MUSI" ,,MUSI WYMIENIC" ,,MUSI ODDAC PIENIĄDZE" ,,MUSI PRZYJĄĆ" bo takie kozaczenie kończy się olewką a tak naprawde nikt nic nie MUSI i to aby dobra wola jak to zrobi,jedyne co sklep a właściwie serwis musi to to aby umozliwić możliwosc serwisowania uszkodzonej rzeczy,wymiana lub zwrot to tylko dobra wola
    EOS + L i kupa gratów ...

  8. #48
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Wymiana to nie jest dobra wola jeśli klient powoła się na niezgodnośc z umową.

  9. #49
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Białystok
    Posty
    15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek_902 Zobacz posta
    I ostrzegam przed wpieram kierownikowi powiedzmy serwisu że on ,,MUSI" ,,MUSI WYMIENIC" ,,MUSI ODDAC PIENIĄDZE" ,,MUSI PRZYJĄĆ" bo takie kozaczenie kończy się olewką a tak naprawde nikt nic nie MUSI i to aby dobra wola jak to zrobi,jedyne co sklep a właściwie serwis musi to to aby umozliwić możliwosc serwisowania uszkodzonej rzeczy,wymiana lub zwrot to tylko dobra wola
    Święte słowa.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Wymiana to nie jest dobra wola jeśli klient powoła się na niezgodnośc z umową.
    To jest dobra wola sprzedawcy.
    Ostatnio edytowane przez cotojest ; 09-11-2010 o 14:42 Powód: Automerged Doublepost
    pzd
    Maciek
    5D+BG-E4, 50D+ świeczka i parę słoików

  10. #50
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Wymiana to nie jest dobra wola jeśli klient powoła się na niezgodnośc z umową.
    Ale niezgodność muzi zostać rozpatrzona,klient musi udowodnić że wada istniała w trakcie zakupu i nie jest jego winą...
    Poza tym niezgodność może zostać różnie rozpatrzona,zazwyczaj jest w ten sposób że sprzet jest naprawiany,dopiero za 3 razem musi być wymieniony na nowy albo zwrócona gotówka jeśli wada dalej występuje
    EOS + L i kupa gratów ...

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •