Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 77

Wątek: 50D Pomocy!

  1. #31
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    KATOWICE
    Posty
    29

    Domyślnie

    idz do sklepy z paragonem i juz. jak nie wymienia na inny, a sa na to szanse, bo podobno koniec produkcji i sprzedawania 50D bo Canon stwierdzil, ze maja dosyc bo 60D nie schodzi to moga zwrocic kase. pomimo rat powinienes domagac sie rownowartosci aparatu - a raty normalnie splacac.
    przynajmniej to jest logiczne ale logika w tym kraju jest zawodna.

    od umowy kredytowej mozesz tez odstapic w ciagu chyba 5 dni. Nie wiem dokladnie ale jest jakis czas na zerwanie umowy.

  2. #32
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Tylko ciekawe co w sklepie powiedzą,niektóre sklepy są do tego stopnia chamskie że wystarczyło by że przekroczysz próg sklepu i tam zobaczysz że coś jest nie tak ze sprzetem wrócisz się a oni nie bedą chcieli wymienic,bo to twoja wina,bo trzeba było sprawdzić w sklepie itd itp i bedą to chcieli serwisowo załatwiać...Polska rzeczywistość,w angli kupując coś nie ma problemu z oddaniem albo wymianą po 2-3 tyg od zakupu,tam nie pytają nie wnikają tylko od ręki wymieniają,wystarczy dowód zakupu i sprzet z pudełkiem
    EOS + L i kupa gratów ...

  3. #33
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Białystok
    Posty
    15

    Domyślnie

    Sklep wcale nie ma obowiązku przyjąć tego aparatu, szczególnie gdy jest już podbita gwarancja. Kupując aparat i podbijając gwarancje godzimy się na ustalenia w niej zawarte. Jeżeli jednak sklep przyjmie Ci ten aparat ty możesz bez problemu zrezygnować z rat, nie wiem po jakim czasie ale chyba w ciągu tygodnia. Z tego co pisałeś to była sztuka powystawowa i sprzedawca na pewno wiedział że z aparatem jest coś nie tak, bo naładować baterię aby sprawdzić aparat to kwestia 5-10 min. A ty w punkcie ratalnym spędziłeś pewnie więcej czasu. Ja bym na twoim miejscu najpierw smarował do sklepu, odraza prosił dyrektywa czy tam jakiegoś głównego kierownika. Postraszył go inspekcją handlową i rzecznikiem praw konsumentów, a jeżeli to nie przyniesie skutków po prostu udać się do nich. Napisz jak sprawa została załatwiona. Niech to będzie przestrogą dla tych którzy kupują niby "nowy" aparat powystawowy. A tak naprawdę nie wiadomo co z nim się działo.
    pzd
    Maciek
    5D+BG-E4, 50D+ świeczka i parę słoików

  4. #34
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Aaa właśnie w pewnym sensie morał tej bajki jest taki żeby nie kupowac powystawówek ja wole poczekac 1-2 czy 3 dni i kupić nową nie macaną sztuke,a czesto jest tak nie ma w tym to jest w drugim sklepie za rogiem
    EOS + L i kupa gratów ...

  5. #35
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Bzdura.

    Konsument wybiera czy korzysta z gwarancji czy niezgodności towaru z umową. Podbicie karty gwarancyjnej nie ma nic do rzeczy.

  6. #36
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Tyle że pamietajmy że zgłaszając niezgodność towaru z umową sprzedawca ma 2tyg na rozpatrzenie...od ręki tu nic nie zdziałamy
    EOS + L i kupa gratów ...

  7. #37
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Owszem.
    Zależy od sprzedawcy.

    Jeden załatwi od ręki, drugi będzie zwlekał.

  8. #38
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Białystok
    Posty
    15

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Bzdura.

    Konsument wybiera czy korzysta z gwarancji czy niezgodności towaru z umową. Podbicie karty gwarancyjnej nie ma nic do rzeczy.
    A ma, bo łatwiej jest oddać do sklepu aparat z czystą gwarancją (bo wtedy sklep będzie szukać kolejnego naiwnego na ten sprzęt ) niż z podbitą. A ta sprawa lekko śmierdzi, moim zdaniem pewnie aparat juz miał jakiegoś właściciela. Ja jeszcze sprawdził bym przebieg.
    pzd
    Maciek
    5D+BG-E4, 50D+ świeczka i parę słoików

  9. #39
    Bywalec Awatar Majchalak
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    Chorzów
    Wiek
    39
    Posty
    106

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Bzdura.

    Konsument wybiera czy korzysta z gwarancji czy niezgodności towaru z umową. Podbicie karty gwarancyjnej nie ma nic do rzeczy.
    zgadza się, a skoro nie działa tak jak powinien, to niech go zwraca, a nie bawi się w naprawy gwarancyjne...

  10. #40
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cotojest Zobacz posta
    A ma, bo łatwiej jest oddać do sklepu aparat z czystą gwarancją (bo wtedy sklep będzie szukać kolejnego naiwnego na ten sprzęt ) niż z podbitą. A ta sprawa lekko śmierdzi, moim zdaniem pewnie aparat juz miał jakiegoś właściciela. Ja jeszcze sprawdził bym przebieg.
    Konsumenta to nie powinno obchodzić. To już zmartwienie sklepu co z tym zrobi.
    Prawo jest jednoznaczne.
    I proszę, weź pod uwagę, że Twoje pseudoporady czytają ludzie i być może, działając na ich podstawie, utrudnią sobie dochodzenie roszczeń.

Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •