Nie jest.
Jeśli sprzedawca nie respektuje prawa, to sprawa kończy się w sądzie.
Kilka spraw już tak się zakończyło z mojej strony.
Nie jest.
Jeśli sprzedawca nie respektuje prawa, to sprawa kończy się w sądzie.
Kilka spraw już tak się zakończyło z mojej strony.
Art. 8 pkt 1 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Z ciekawości,jak się zakonczyły,na twoją korzyść ?Kilka spraw już tak się zakończyło z mojej strony.
EOS + L i kupa gratów ...
Ps. Bartek _902 - skąd wziąłeś te bzdury o 3 wymianach???![]()
Właśnie coś mi się pokręciło jednak,to innej sprawy dotyczyło ...sorryPs. Bartek _902 - skąd wziąłeś te bzdury o 3 wymianach???
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Możesz opisac jakąś sytuacje,dla celów pogladowych?Oczywiście, że na moją.
Ostatnio edytowane przez Bartek_902 ; 09-11-2010 o 14:56 Powód: Automerged Doublepost
EOS + L i kupa gratów ...
Choćby telefon komórkowy, który zepsuł się po miesiącu od zakupu.
Sprzedawca odsyłał do serwisu - "bo przecież jest gwarancja".
Ja wiedziałem, że naprawa następuje poprzez wymianę płyty głównej i trzeba czekać do 2 miesięcy na ich dostawę.
Reszta potoczyła się szybko...
no tak 2 miesiące to o ile pamietam jest już przekroczony czas jaki możemy czekac na naprawę i zwrot produktu
EOS + L i kupa gratów ...