Pokaż wyniki od 1 do 10 z 77

Wątek: 50D Pomocy!

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2010
    Miasto
    KATOWICE
    Posty
    29

    Domyślnie

    idz do sklepy z paragonem i juz. jak nie wymienia na inny, a sa na to szanse, bo podobno koniec produkcji i sprzedawania 50D bo Canon stwierdzil, ze maja dosyc bo 60D nie schodzi to moga zwrocic kase. pomimo rat powinienes domagac sie rownowartosci aparatu - a raty normalnie splacac.
    przynajmniej to jest logiczne ale logika w tym kraju jest zawodna.

    od umowy kredytowej mozesz tez odstapic w ciagu chyba 5 dni. Nie wiem dokladnie ale jest jakis czas na zerwanie umowy.

  2. #2
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2010
    Miasto
    Białystok
    Posty
    15

    Domyślnie

    Sklep wcale nie ma obowiązku przyjąć tego aparatu, szczególnie gdy jest już podbita gwarancja. Kupując aparat i podbijając gwarancje godzimy się na ustalenia w niej zawarte. Jeżeli jednak sklep przyjmie Ci ten aparat ty możesz bez problemu zrezygnować z rat, nie wiem po jakim czasie ale chyba w ciągu tygodnia. Z tego co pisałeś to była sztuka powystawowa i sprzedawca na pewno wiedział że z aparatem jest coś nie tak, bo naładować baterię aby sprawdzić aparat to kwestia 5-10 min. A ty w punkcie ratalnym spędziłeś pewnie więcej czasu. Ja bym na twoim miejscu najpierw smarował do sklepu, odraza prosił dyrektywa czy tam jakiegoś głównego kierownika. Postraszył go inspekcją handlową i rzecznikiem praw konsumentów, a jeżeli to nie przyniesie skutków po prostu udać się do nich. Napisz jak sprawa została załatwiona. Niech to będzie przestrogą dla tych którzy kupują niby "nowy" aparat powystawowy. A tak naprawdę nie wiadomo co z nim się działo.
    pzd
    Maciek
    5D+BG-E4, 50D+ świeczka i parę słoików

  3. #3
    Bywalec Awatar Majchalak
    Dołączył
    Mar 2009
    Miasto
    Chorzów
    Wiek
    39
    Posty
    106

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cotojest Zobacz posta
    Sklep wcale nie ma obowiązku przyjąć tego aparatu, szczególnie gdy jest już podbita gwarancja. Kupując aparat i podbijając gwarancje godzimy się na ustalenia w niej zawarte. Jeżeli jednak sklep przyjmie Ci ten aparat ty możesz bez problemu zrezygnować z rat, nie wiem po jakim czasie ale chyba w ciągu tygodnia. Z tego co pisałeś to była sztuka powystawowa i sprzedawca na pewno wiedział że z aparatem jest coś nie tak, bo naładować baterię aby sprawdzić aparat to kwestia 5-10 min. A ty w punkcie ratalnym spędziłeś pewnie więcej czasu. Ja bym na twoim miejscu najpierw smarował do sklepu, odraza prosił dyrektywa czy tam jakiegoś głównego kierownika. Postraszył go inspekcją handlową i rzecznikiem praw konsumentów, a jeżeli to nie przyniesie skutków po prostu udać się do nich. Napisz jak sprawa została załatwiona. Niech to będzie przestrogą dla tych którzy kupują niby "nowy" aparat powystawowy. A tak naprawdę nie wiadomo co z nim się działo.
    No chyba o te pseudoporady chodziło... Postraszyć dyrektora, kierownika... Przecież wszystko da się załatwić kulturalnie i po ludzku, gdzie Wy się takich metod uczycie...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •