Kupiłem jakiś czas temu zestaw taki jak w temacie /oddzielnie korpus i obiektyw w innych sklepach/. Okazało się że obraz był nieostry. Po wymianie 2 obiektywów w końcu oddałem przez sklep obiektyw do serwisu Tamrona w Gdańsku razem z body. Po jakimś czasie oddali go i stwierdzili że z obiektywem jest wszystko oki bo jak go podłączali do innych korpusów - C450d i C40d obraz był rewelacyjny w całym zakresie a z moim body nie udało im sie ustawic /albo obraz był ostry przy 17 albo przy 50 mm/ w związku z tym przypuszczają że to wina body i złego ustawienia lustra. powiem szczerze że jestem już tym wszystkim zmęczony że tyle problemów może byc z nowym sprzętem. Czy miał ktos z Was podobny przypadek? czy lepiej oddac body do serwisu canona tym razem i ciągnąc to przez kolejne miesiące nie mając sprzętu na chodzie/i zostając przy Tamronie/ czy zmieni obiektyw w sklepie w którym go kupowałem na inny /mam taką mozliwośc/ np. Canona 15-85 i problemy znikną...z góry dzięki za pomoc