Mój obiektyw ma bardzo długą historię serwisową. Został zakupiony w sklepie agito.pl Sklep ten wyłączył rękojmię i po prostu nie odpowiada za produkt, kieruje do serwisu. Serwis za pierwszym razem nic nie zrobił. Po ponownym odesłaniu wyregulował sensor GMR, lecz obiektyw nadal nie działał poprawnie. Skontaktowałem się z Sigmą w Niemczech, uzyskałem odpowiedź, że nie rozumieją polskiego serwisu który nie chce wymienić obiektywu na nowy, lecz oni nie mogą nic zrobić. Tak więc tym razem skontaktowałem się z Sigma Japan, Sigma Japan kazała ponownie odesłać obiektyw do serwisu Sigma Polska (trzeci raz) gdzie wymieniono moduł GMR. Obiektyw wrócił i właśnie wewnątrz wygląda tak jak powyżej, obiektyw ten nie był używany, bo nie był sprawny, jako nowy był czyściutki. Skontaktowałem się ponownie z Sigma Japan i czekam na odpowiedź gdyż teraz mają urlop.