Strona 20 z 42 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 420

Wątek: [test] SIGMA 85/1.4 EX DG HSM

  1. #191
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Jeśli potrzebna jest kalibracja obiektywu, to obiektyw z umową zgodny nie jest - przecież AF działa wadliwie. To jest oczywiste.
    Jest to normalna usługa serwisowa, jak każda inna.
    Kupowałem już kilka Sigm, tylko jedną odbierałem osobiście (właśnie w cyfrowych). Gdyby którakolwiek z nich miała problemy z AF, to bym się nie bawił w kalibrację tylko bym zwracał do sklepu.

  2. #192
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2009
    Miasto
    Wejherowo
    Posty
    31

    Domyślnie

    A wiecie może jak podchodzą w serwisie do kserowanej faktury??
    5Dmk2+ S24-70HSM 2.8, S50 1.4, HELIOS 40-2 (85mm f1.5), Samyang 14mm 2.8, Speedlite 580EX II, Opticam WT-6604, UrbanGear U120

  3. #193
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Myślę, że z tym nie powinno być problemu. Podobnie jak z ksero paragonu.

  4. #194
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
    Nie. Jeśli ktoś ma problem, to może w takim przypadku skorzystać z niezgodności towaru z umową, co jest regulowane przez prawo UE. Jak widzę mylisz te dwie instytucje, co wcale mnie nie dziwi.
    Różnice między instytucją świadczeń gwaranta a ustawą niezgodności towaru kons. z umową - o której to nie wspomniałem słowem - znam doskonale. Opisywałem wyłącznie świadczenia, jakie daje nam gwarant na terenie Europy, co potwierdzają dokumenty dołączone do każdego sprzętu Sigmy i adnotacje w nich. Niezbyt mnie obchodzi cóż Cię dziwi a cóż nie ale wypadałoby czytać ze zrozumieniem wypowiedzi, które się cytuje, gdyż można się przez przypadek narazić na śmieszność... zresztą dość obrazowo opisał to też Sunders i nic tu dodawać nie trzeba...

    Cytat Zamieszczone przez borkomar Zobacz posta
    Jeśli kupujący ma sprawdzać co i jak jest z gwarancja zakupionego towaru w SKLEPIE a nie z worka na rynku po cichu to ja dziękuję za takie sklepy..
    Ale rzecz w tym, że w tym konkretnym przypadku pretensje można mieć wyłącznie do serwisu. Klient dostał europejską kartę gwarancyjną, dowód zakupu? Dostał. W dokumentach dostarczanych z kartą gwarancyjną na terenie europy jest też niebieska kartka ze spisem "worldwide waranty services", wzmianką o K-Consult na terenie PL i opisem, iż w razie awarii należy dokładnie zapakować uszkodzony sprzęt, opisać usterkę i odesłać do któregoś z wymienionych serwisów wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną.
    Nie rozumiem zatem jaka w tym wina sklepu? W tym, że na dzień dobry nie poinformował klienta, że sprzęt zamiast karty gwarancyjnej firmy K-Consult ma identyczną tylko, że z napisem Sigma DE?
    O czym świadczy też, cytuję:
    "W cyfrowych dowiedziałem się telefonicznie, że to nie pierwszy problem z serwisem sigmy, ale że po ich interwencji zawsze serwis naprawia sprzęt w ramach gwarancji".
    To w końcu jak? Działa ta gwarancja czy nie? Czy może wpierw trzeba ich bardzo grzecznie poprosić i poklęczeć przed wejściem godzinę na grochu w ramach kary za to, że miało się czelność wydać pieniądze na sprzęt nie z ich dystrybucji?

    Cytat Zamieszczone przez damian26 Zobacz posta
    A wiecie może jak podchodzą w serwisie do kserowanej faktury??
    Proponuję zawsze kserować - w razie zaginięcia zostajemy z niczym o uzyskanie kopii od sprzedawcy może okazać się czasochłonne.

  5. #195
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    gdynia
    Wiek
    46
    Posty
    269

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    W dokumentach dostarczanych z kartą gwarancyjną na terenie europy jest też niebieska kartka ze spisem "worldwide waranty services", wzmianką o K-Consult na terenie PL i opisem, iż w razie awarii należy dokładnie zapakować uszkodzony sprzęt, opisać usterkę i odesłać do któregoś z wymienionych serwisów wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną.
    OOO, dziękuję za tę informację Dołączone broszurki tradycyjnie olałem, były po ichniemu i ich treść niespecjalnie mnie interesowała. Ale teraz sprawdziłem, i faktycznie, jest tam wymieniony K-Consult jako serwis w PL. Co prawda adres jest dystrybutora na Architektów, a nie serwisu na Fleszarowej-Muskat, ale to już jest argument w mojej jutrzejszej rozmowie z dystrybutorem (albo i pojutrzejszej, mogą mieć jutro inwentaryzację :-? ). Pani z serwisu twierdziła, że K-Consult nie płaci im za naprawy gwarancyjne gdy sprzęt nie jest z ich dystrybucji. Albo kłamie, albo to dystrybutor a nie serwis leci sobie w kulki i robi problemy w naprawach legalnie kupionego sprzętu.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    A tu link do strony serwisu i potwierdzenie słów "pani z okienka" - http://foto-service.pl/index.php?mode=2. Albo z PL i z dystrybucji K-Consult, albo EU i gwarancja europejska. Opcji kupione w PL z gwarancją EU nie ma.
    Ostatnio edytowane przez pjakusz ; 02-01-2011 o 19:15 Powód: Automerged Doublepost

  6. #196
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pjakusz Zobacz posta
    Albo z PL i z dystrybucji K-Consult, albo EU i gwarancja europejska. Opcji kupione w PL z gwarancją EU nie ma.
    no i w tym cały szkopuł, że to jest najśmieszniejsze. tak jak pisałeś - przecież Polska nie leży w UE...
    mimo wszystko życzę powodzenia w rozmowach a jak się nie uda to oddaj do sklepu z tytułu ustawy niezgodności i niech oni oddadzą skoro wg nich to nie problem i zawsze serwis ich sprzęt przyjmuje.

  7. #197
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    40

    Domyślnie

    ktos moglby wrzucic jakies linki do galerie "nietestowych", ale fotoalbumow z sesji, portretow itd

  8. #198
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    A czym się różni potret testowy od nietestowego ?
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  9. #199
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    gdynia
    Wiek
    46
    Posty
    269

    Domyślnie

    Po interwencji u dystrybutora sprzęt jednak trafił na regulację w ramach gwarancji. W serwisie okazało się, że to pierwszy taki obiektyw u nich, nie mają go ani w systemie, ani oprogramowania do niego. Regulacja trochę potrwa, najpierw Japończyki muszą dostarczyć soft. W dobie internetu to niby nie problem, ale prawa Murphy'go wiecznie żywe :/
    Jak sprzęt wróci z regulacji napiszę jak się sprawuje ze starym 5d.

  10. #200
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2008
    Miasto
    Wałbrzych/Wrocław
    Posty
    1 010

    Domyślnie

    To współczuję. Ja czekałem prawie 3 miesiące na ten soft od japońców No i się nie doczekałem..
    Moje portfolio i blog: http://www.islight.pl
    Możesz mnie także polubić: https://www.facebook.com/Fotografia.IsLight

Strona 20 z 42 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •