
Zamieszczone przez
nowart
oczywiście. importer może mieć swoje widzimisie co do gwarancji na terenie kraju, w którym ów produkty dystrybuuje jednak nadrzędnym dokumentem jest gwarancja producenta, która to daje określone prawa nabywcy sprzętu na terenie danego obszaru dystrybucyjnego, w tym przypadku UE. Reguluje to również prawo UE.
Czymże innym, jak nie potwierdzeniem tego są słowa ów dystrybutora, cyt:
"Żeby było śmiesznie - gdyby sprzęt był kupiony gdzieś w Europie (Polska widocznie nie jest), to nie byłoby problemu, gwarancja byłaby ważna"
I to sklep robi sobie jaja?? Jaja robi tu sobie autoryzowany serwis wpisany w karcie gwarancyjnej produktu Sigma zakupionego na terenie Europy. Zwykła dyskryminacja produktów spoza własnej dystrybucji z czego to zresztą Sigma w PL słynie - czarne listy, podrabiane szkła i inne śmiesznostki...