Dokładnie tak jak piszecie...
Ja również widziałem gościa na gali boksu z 5D i 300/2.8
Chodziło mi jednak o pozycjonowanie producenta.
Dzięki Kolaj
Dokładnie tak jak piszecie...
Ja również widziałem gościa na gali boksu z 5D i 300/2.8
Chodziło mi jednak o pozycjonowanie producenta.
Dzięki Kolaj
Szkoda słów na te gdybanie o czymś co i tak wszyscy wiedzą, to że kogoś nie stać na droższą puszkę nie znaczy ze może się źle o nie wypowiadać. Pewnie sam należy do tego trendy określonego profilu i jego ego nie pozwala mu tego zakupić bo nie chce, lub chce ale jeszcze tyle ..., zaraz odezwą się nożyce na stole że nie aparat robi zdjęcia więc powiem, męcz się fotografie męcz..., a ja tam wole mniej czasu poświecić przy monitorze a więcej na przyjemności np robienia zdjęć.
Canon FF i słoików kilka
Można to dzielić tak jak kiedyś, ktoś napisał:
1000D entry level
550D amator
60D advanced amator
7D semi pro reporter
5D semi pro studio
1D, 1Ds professional
lub przyjrzeć się jak to przedstawił oficjalnie Canon podczas premiery EOS60D
Pozdrówka!
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Można też zerknąć tutaj
"szufladkowanie" produktów pro i semi-pro w Canon Europe.
Pozdrówka!
Ostatnio edytowane przez dziobolek ; 02-11-2010 o 15:57 Powód: Automerged Doublepost
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
Dorzuciłbym jeszcze, że potrzeba (bardziej) profesjonalnej puszki powinna być podyktowana ograniczeniami obecnie posiadanej w stosunku do zlecenia, wszak co jeśli ktoś wykonuje profesjonalne zdjęcia na świetnym poziomie, podobające się nie tylko klientom i używa do tego 5d2? Czy jego narzędzie nie będzie profesjonalne, czyniąc profesjonalne prace? Skoro efekty będą pro, puszka semi-pro to czy czemuś ona ujmuje w tym wszystkim? Takie garnki potrzebuje do gotowania, takie mu wystarczają żeby uzyskać zamierzony efekt, wiec czy ta pogoń za Jedynkami w biznesie jest taka niezbędna? Może i w pewnych zadaniach zalety Jedynek są niezbędne, ale z pewnością do wielu wystarczą maszynki pokroju 5D2..
50D + 17-55/2.8 IS USM
BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie
Wygdybać to można wiele...
I to co podaje Wikipedia, to również jest czyjaś luźna interpetacja.
O ile się nie mylę, to Canon nigdzie oficjalnie nie podaje tzw. "półkologii" ;-)
(co zapewne jest bardzo wygodne dla firmy na przykładzie downgradu serii xxD),
więc trzeba trochę czytać "pomiędzy wierszami".
Z tej tabelki wynika m.in. które puszki są kwalifikowane przez Canon do miana "pro" oraz "semi-pro".
Pozdrówka!
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
Ja tam profesjonalistą nie jestem, robię zdjęcia takie, że mnie samemu rzadko się one podobają, ale generalnie zgadzam się z tym co napisał kolega marceleqs. Znalazlem jeszcze taki podział na jednej ze stron ze sprzętem:
Professional
EOS 1D Mark II
EOS 1D Mark III
EOS 1D Mark IV
EOS 1Ds
EOS 1Ds Mark II
EOS 1Ds Mark III
EOS 5D
EOS 5D Mark II
EOS 7D
Prosumer
EOS 60D
EOS 50D
EOS 40D
EOS 30D
EOS 20D
EOS 10D
Mid Range
EOS 550D / Digital Rebel T2i
EOS 500D / Digital Rebel T1i
EOS 450D / Digital Rebel XSi
EOS 400D / Digital Rebel XTi
EOS 300D / Digital Rebel
Entry Level
EOS 1000D / Digital Rebel XS
zaczerpnięte z: http://www.slr-lens.co.uk/?type=cano...tegoryId=31388
Dla mnie to u Canona są puszki jednocyfrowe = profesjonalne i reszta. Przy tym naprawdę pozazdrościć niektórym problemu.
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
pozdro.,
m.
__________________
Canon EOS 3P broken| 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | itd.
© mxw | mm | deviant | portrety | fotoloader