Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: Obiektyw makro tudzież coś spacerowego

Mieszany widok

Smile Obiektyw makro tudzież coś spacerowego

Witam,
    Jestem nowym użytkownikiem nie tylko forum ale i lustrzanek cyfrowych. Od niecałego miesiąca jestem posiadaczem amatorskiego 550d + Kitowy 18-55.
    Mimo tak niewielkiego stażu w fotografii mam duże ambicje dotyczące marko. Czytałem sporo testów recenzji obiektywów typowo nakierowanych na tą dziedzinę. Przeczytałem również książkę "Sekrety mistrza fotografii cyfrowej 195 ujęć Scotta Kelby'ego"(przynajmniej te rozdziały które mnie interesowały). Moim punktem docelowym jest uzyskanie zbliżeń porównywalnych do:http://www.swiatobrazu.pl/fotografie...2o0ffdc6cej1zn

Jak można zauważyć zdjęcie jest wysokiej jakości - Zapewne autor korzystał z profesjonalnego sprzętu. Niestety moje fundusze ograniczają mnie do półki amatorskiej, więc takiego efektu nie uzyskam, ale chciał bym się do niego zbliżyć.
    Potrzebuję obiektywu który pozwoli mi uzyskać podobny efekt.
    Zastanawiałem się nad:
    -Canon 85mm /1,8 85 USM
    -Sigma 17-70 F/2.8-4 DC HSM OS
    -Canon EF 100 f/2.8 Macro USM (to szkło pojawia się używane na alledrogo w rozsądnych pieniądzach )

Oczywiście chciałbym jak najmniej wymieniać szkło celem ograniczenia ilości paprochów na matrycy więc jeśli koledzy mogli by mi coś poradzić zmiennoogniskowego w cenie do 1500zł to oczywiście jestem na tak.
    A może warto zainwestować w zestaw obiektyw makro + taka spacerowa CANON 50 mm II 1.8 (w granicach 400zł się zmieszczę)? Nie wiem, potrzebuję porady kolegów z większym stażem.

Proszę więc o konkretne odpowiedzi bo po przeczytaniu wszystkich recenzji i opinii o obiektywach mam delikatnie mówiąc mętlik w głowie

Bywalec
    Miasto
    Łeba/Gdańsk

Domyślnie

Oczywiście chciałbym jak najmniej wymieniać szkło celem ograniczenia ilości paprochów na matrycy