Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: Canon EF 200 mm f/2.8L II USM vs. EF 100 mm f/2.8 L Macro IS USM

  1. #11
    Bywalec
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    164

    Domyślnie

    A dlaczego nie spróbować Tamrona 90/2.8 macro , łapie ostrość od 3cm więc zrobisz nim wszystko.
    I mniej wydasz.
    2x5Dmk2/fish15/ 17-40L/ 24LII /85 /135L/ 430 EX II/ 2x600EX
    Regulamin pkt8.

  2. #12
    Pełne uzależnienie Awatar koraf
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Legnica
    Posty
    1 748

    Domyślnie

    Lub sigmę 150/2.8 macro bardzo porządne szkło :-D.

  3. #13
    Początki nałogu Awatar Kosmo
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    312

    Domyślnie

    jak chłopak robi detale w studio to bez znaczenia jakie weźmie szkło. Skala odwzorowania czy z 100-ki czy ze 180-ki będzie identyczna, a w studio motyle mu nie uciekną. Jak chcesz robić większe zbliżenia zainwestuj w pierścienie lub mieszek.(mam nawet takowy na sprzedaż. z pełną automatyką)
    I tak się zastanawiam czy warto od razu pakować kasę w 100L. Zaglądając do mojej galerii możesz sobie zobaczyć co potrafi tania sigma 105 i zastanowić się czy warto inwestować w L.

  4. #14

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kosmo Zobacz posta
    Jak chcesz robić większe zbliżenia zainwestuj w pierścienie lub mieszek
    Używasz pierścieni? Możesz wrzucić jakiś przykład jak wyglada zdjęcie "z" a jak "bez"?
    Pkt 8 regulaminu forum

  5. #15
    Początki nałogu Awatar jacapa
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Radom
    Posty
    453

    Domyślnie

    Do biżuterii itp. w studio Tamron 90/2,8 będzie idealny. Bardzo ostry i nie drogi. Za L nie warto płacić , stabilizacja i bardzo sprawny AF nie jest potrzebny do takiej fotografii. Tamron ma wady , ale nie mają one żadnego znaczenia w tym temacie. No i puszka cropowa byłaby lepsza niż FF . W/g mnie puszka ma tu większe znaczenie niż obiektyw.
    Jacek Paduszyński
    40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro

  6. #16
    Początki nałogu
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    370

    Domyślnie

    http://allegro.pl/pierscienie-posred...285363784.html
    tutaj na aukcji masz przykładowe fotki pilota
    ogólnie do super detali makro lepsze są pierścienie pośrednie są przede wszystkim o wiele tańsze :]
    W fotografii najważniejszy jest pomysł, dobre światło i jeszcze raz pieniądze.

  7. #17
    Początki nałogu Awatar jacapa
    Dołączył
    Jan 2007
    Miasto
    Radom
    Posty
    453

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez madc0w Zobacz posta
    http://allegro.pl/pierscienie-posred...285363784.html
    tutaj na aukcji masz przykładowe fotki pilota
    ogólnie do super detali makro lepsze są pierścienie pośrednie są przede wszystkim o wiele tańsze :]
    po pierwsze
    Pierścienie oczywiście są Ok. Tylko żeby je użyć z dobrym skutkiem potrzebny jest odpowiedni obiektyw.

    po drugie
    Te fotki pilota to sciema. Komplet 3 pierścieni zwiększa skalę odwzorowania 2x , a z tych fotek wynika że 4-5x
    W rzeczywistości z 3 pierścieniami uzyskamy wzrost skali mniej więcej jak na drugim zdjęciu.
    Jacek Paduszyński
    40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •