Problem w tym, że mam napięty budżet, a w sklepie zapłacę jednak trochę więcej. Nie będę w stanie kupić całości sprzętu nowego :-(
Problem w tym, że mam napięty budżet, a w sklepie zapłacę jednak trochę więcej. Nie będę w stanie kupić całości sprzętu nowego :-(
Raven, w canonie trochę inaczej,wystarczy ,że Cichy ma body takie jak serwisowe 5D,tzn.,że tak samo bez ff,bf śmigają szkiełka jak skalibrowane w serwisie (taki punkt odniesienia).
Przychylam się do opinii ,że 70-200 i 17-40 to na początek bardzo dobry zestaw do reporterki,te szkła akurat można nabyć nie rujnując budżetu,a warto choćby z uwagi na budowę ,wykonanie -na rajdach to ważne.
Tez sporo reporterki u mnie ,tyle że i tak wychodzi zawsze, najlepsze strzały to z 85 i 300 L,czyli tak bardziej po bandzie.
50/1.4 Pentaksowa o którą pytasz ,to było ostre szkło ,ale jak to porównać ,mam jakies obrazki z cropowej puszki P i FF Canona co prawda też 1.4 ale to inne obrazki .
5D, 30D, C 50/1.4 , 85/1.8 , 300/4L , 17-40/4L , 70-200/4L , z16/2.8 , N Di866
to na początek żeby było tanio i szeroko to kita 18-55IS - nawet wirażu wyjdzie ciekawie z szerokiego kąta... nie zawsze trzeba walić z tele jak do bocianów w locie![]()
5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...
"Ad.3. Tutaj to miałbym pytanie jak się ma ostrość tego szkła do pentaxa FA 50/1.4, ale pewnie nikt nie odpowie. Ogólnie chyba źle nie jest z tego co wyczytałem?"
No i tu się zdziwisz, no cóż ostrośc porównywalna ,tak na oko oczywiście,mam wrażenie że FA 50/1,4 bardziej mydli na 1,4 ma jakby mniejszy kontrast a nie zauważyłem czegoś takiego w szkle canona ...canon dla mnie jest używalny od 1,4 z Pentaxem różnie to wychodziło .
Miałem Pentaxa K-7 ,teraz mam 50d i jestem bardzo zadowolony z pracy AF ,no może mógł by miec czujnik temperatury barwowej dla AF tak jak K-7 bo na przykład na koncercie gdzie muzycy byli oświetleni kolorowymi światłami to przy mocnym żółtym świetle AF ustawiał przed a kiedy reflektor zaświecił białym światłem Canony 5dmk2 i 50d ustawiały dokładnie.
Ale nie doczytałeś dokłanie, mi chodzi o canona 50/1.8. Na 1.4 już kasy brak.
Tego się obawiałem. Czyli w kwestii AF w żarowym też 50d ma problemy :-(
Ciekawe jak na żarowe reaguje D300? Bo też biorę go pod uwagę (jeżeli znajdę używkę w dobrej cenie i stanie).
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Aha, a jak się spisuje AF 50D w świetle żarowym w domy czy na ulicy? Też ma problemy?
Ostatnio edytowane przez Raven_F2 ; 26-10-2010 o 12:00 Powód: Automerged Doublepost
chyba troszkę popadasz w paranoję...
5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...
Wiem jak to wygląda z boku, ale ostatnio miałem okazję bawić się starym D80 z 50/1.8 i niestety zjadł on na śniadanie mój K20D i 50/1.4 (a niby nowszy o 1,5 roku) zarówno w szybkości jak i celności.