to spokojnie na iso 200 z odleglosci 2-3 m mozesz poszalec mysle ze miedzy
f8-10 spokojnie sie zmiescisz przy czasch ok 1/100s
pozatym jasne tlo odda duzo swiatla i sciany tak samo
na poczatek dobry i tani zestawik
to spokojnie na iso 200 z odleglosci 2-3 m mozesz poszalec mysle ze miedzy
f8-10 spokojnie sie zmiescisz przy czasch ok 1/100s
pozatym jasne tlo odda duzo swiatla i sciany tak samo
na poczatek dobry i tani zestawik
dobry sprzęt jeszcze lepszy fotograftylko tyle potrzeba
"galeria zdjęć artystycznych" www.bandit.digart.pl
Zamieszczone przez Przemek Białek
No to PIĘKNIE!!:-D
To dla mnie wystarczająco
Wielkie dzięki Przemek za udzielenie mi pomocy w tym temiacie.:razz:
Mam takie pytanko jescze:
Moj sprzed foto to canon 350D i lampa 420EX. W zestawie FUN 100 razem z lampami dają kable synchro i teraz rodzi się pytanie co jeszcze musze dokupić aby to połączyć, bo samymi kablami synchron to raczej tego nie połączę nie widze takiej możliwości z moim sprzętem. Więc trzeba dokupić np. foto cele?? Ale potem jak to połączyć ?? jedna lampa na fotocela a dwie spięte kablem synchron jestem zielony jeśli chodzi o połączenie tego wszystkiego.
Jeśli ktoś mógłby rozwiać moją niewiedzę będę bardzo wdzięczny.
Mateos, Zadzwoń do FUNSPORTU tam Ci dokładnie wszystko powiedzą. Kiedyś jak kupowałem u nich sprzęt jakieś 2 lata temu, to zadzwoniłem i rozmawiałem z gościem 45 min. wszystko dokładnie mi opowiedział co kupić, jak podłączyć.Zamieszczone przez mateos
EOS 40D+Grip,EOS 300D+Grip, EFS 17-55IS F/2.8, EF 100-300 USM, EFS 18-55 USM, EF 50 II, TAMRON 28-75 F/2.8, 550 EX, DigiMateII plus 10GB. Dwie lampy studyjne + dwa softboxy.
PLFOTO
a ja tak trochę z innej beczki... wyprowadź mnie z błędu - jakie znaczenie ma czas przy zdjęciach w studiu??? Bo ja do teraz byłem przekonany, że to przysłona jest ważna, czas praktycznie odpada (biorąc pod uwagę czas błysku lamp studyjnych)...Zamieszczone przez Przemek Białek