Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
Nawiasem mówiąc to jeden sprzedawca odsyłał mnie po 2 tygodniach od kupna do serwisu Nokii gdy telefon zaczął się resetować co 15 minut.
Do naprawy - NIE, chyba, że klint zgadza się na skorzystanie z gwarancji
Po opinię - TAK

Cytat Zamieszczone przez MC_ Zobacz posta
Po 3 dniach zadzwonił, że ma dla mnie nowy telefon.
Zrobił dokładnie to co ja opisałem w poprzednim poście. Serwisy tel. komórkowych są w każdym większym mieście, więc otrzymanie opinii to kwestia 2-4 dni.
W przypadku np. sprzętu Canon, sprawa mogłaby potrwać dłużej... tylko 1 serwis w całej Polsce...

14 dni to maksymalny okres, w jakim sprzedawca musi dać odpowiedź. Jeżeli tego nie zrobi przyjmuje się, że żądanie klienta jest uzasadnione (Art.8, pkt.3)