dziekujeZamieszczone przez mxdanish
tyle ze dopiero za dwa dni go zaczne
a do bigosu winko czerwone albo taki miodek pitny
mmm...
dziekujeZamieszczone przez mxdanish
tyle ze dopiero za dwa dni go zaczne
a do bigosu winko czerwone albo taki miodek pitny
mmm...
...
Oj, ta moja naleweczka, tak na moje "wysublimowane" gardło ma ze 40 %. A winko czerwone też dobre jest.
dokładnie tak.Zamieszczone przez Tomasz Golinski
dokładnie liczy do 89999 i robi pip-pip error i staje
wy tu o naleweczkach, qrcze, litości nie macie... :neutral:
pozdro.,
m.
__________________
Canon EOS 3P broken| 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | itd.
© mxw | mm | deviant | portrety | fotoloader
A tak na marginesie, to co tam Ci się stało z tą 350-tką? Remont gniazda CF?? WHY?
SuMa NaŁoGów MuSi bYć sTaŁa
________________________
no właśnie. też jestem ciekaw co się gniazdu stało? już któryś raz gdzieś ktoś wymienia ten problem. możesz opisać o co dokładnie chodzi?
| yyy...zdjęcia poszedłem robić... |
Nic takiego, wziąłem i zepsułem. Wpakowałem kartę odwrotnie (do tej pory nie wiem, jak to się stało, bo trzeźwy byłem jak świnia), tzn. krótszym bokiem w gniazdo i pogiąłem te cieniutkie bolce w gnieździe, a jeden nawet się złamał. Ładnie i szybko zreperowali (za jedyne 250 zł +koszty kuriera hihi) i odesłali.
Dzwoniłeś po kuriera ? Tak z ciekawości spytam, bo mam gwarę europejską i jak to wygląda w razie jakiś wad ? Dzwonisz i płacisz za przejazd kuriera w obie strony ?Zamieszczone przez leszekel
Ale takie uszkodzenie nie podlega gwarancji.
Co do napraw gwarancyjnych, to takie coś jest na stronie e-csi :
Edit:WYSYŁKA
sprzęt gwarancyjny
1. Nie dotyczy sprzętów na gwarancji europejskiej Canon oraz projektorów firmy Sanyo.
2. Proszę dostarczyć sprzęt osobiście lub pocztą kurierską Servisco (DHL) na nasz koszt.
3. Załączyć kartę gwarancyjną (podstęplowaną i wypełnioną),dowód zakupu oraz opis usterki.
4. W czasie 14 dni sprzęt odeślemy z powrotem na koszt serwisu z odnotowaniem w gwarancji wykonanych czynności.
sprzęt pogwarancyjny
1. Proszę dostarczyć osobiście lub pocztą kurierską na swój koszt.
2. Po 24 godzinach (z wyłączeniem weekendu) skontaktować się w sprawie kosztorysu:
tel. 22) 862 41 38 lub e-mail: info@e-csi.pl
i podjąć decyzję o naprawie.
3. Sprzęt zostanie naprawiony w ustalonym terminie. W przypadku poczty sprzęt odsyłamy firmą Servisco (DHL) za pobraniem kosztów naprawy i transportu powrotnego (27,00 pln brutto).
4. W przypadku rezygnacji z naprawy sprzęt zostanie odesłany pocztą kurierską na koszt odbiorcy.
Jak odsyłałem swój aparat do serwisu, to po prostu go zapakowałem, zadzwoniłem po kuriera i tyle. Acha - do środka włożyłem gwarancję z kopią faktury. Sprzęt odesłali mi na po 10 dniach, zapakowany pancernie. Tylko, że ja mam gwarancję PL, a nie euro. Ktoś kiedyś na tym forum pisał, że sama naprawa jest darmowa przy eurogwarancji, trzeba zapłacić jedynie za transport.
Ostatnio edytowane przez feder ; 27-11-2005 o 13:24
Kiedyś miałem EOSa 350d z kitem...
Zapakowałem w oryginalne pudełko, włożyłem gwarancję i paragon, napisałem krótko na kartce co mi się zepsuło i podałem mój numer telefonu, pojechałem do biura DHL (można też wezwać kuriera, serwis ma z nimi umowę) i nadałem na koszt serwisu. Na drugi dzień zadzwonił do mnie Pan z Żytniej i w bardzo miłej rozmowie ustliliśmy, że to moja wina i naprawa będzie na mój koszt, po czym Oni zapakowali (fakt, pancernie, ale bardzo dobrze) wypisali rachunek za naprawę i przewóz, i po 5 dniach stanął kurier w domu, a była to sobota, więc +15 zł (za moją wcześniejszą zgodą) i jemu zapłaciłem za wszystko. Wszystkie to operacje (naprawa,koszt transportu) są opisane w rachunku, który dostrcza kurier.
Jeżeli usterka jest objęta gwarancją to kurierowi DHL o tym mówisz i biorą od razu, za darmo i bardzo szybko dowożą.
możecie przypomnieć linka? kiedyś probowałem znaleźć i mi nie wyszłoZamieszczone przez Tomasz Golinski
EDIT: chodzilo o ponizszy sposob czy tez sa inne?
Zamieszczone przez Janusz Body
Ostatnio edytowane przez sail0r ; 27-11-2005 o 15:59
S45 user