WYSYŁKA
sprzęt gwarancyjny
1. Nie dotyczy sprzętów na gwarancji europejskiej Canon oraz projektorów firmy Sanyo.
2. Proszę dostarczyć sprzęt osobiście lub pocztą kurierską Servisco (DHL) na nasz koszt.
3. Załączyć kartę gwarancyjną (podstęplowaną i wypełnioną),dowód zakupu oraz opis usterki.
4. W czasie 14 dni sprzęt odeślemy z powrotem na koszt serwisu z odnotowaniem w gwarancji wykonanych czynności.
sprzęt pogwarancyjny
1. Proszę dostarczyć osobiście lub pocztą kurierską na swój koszt.
2. Po 24 godzinach (z wyłączeniem weekendu) skontaktować się w sprawie kosztorysu:
tel. 22) 862 41 38 lub e-mail:
info@e-csi.pl
i podjąć decyzję o naprawie.
3. Sprzęt zostanie naprawiony w ustalonym terminie. W przypadku poczty sprzęt odsyłamy firmą Servisco (DHL) za pobraniem kosztów naprawy i transportu powrotnego (27,00 pln brutto).
4. W przypadku rezygnacji z naprawy sprzęt zostanie odesłany pocztą kurierską na koszt odbiorcy.