No ladny zestawik, u mnie tylko tego 24 z przodu brakuje. Używam 50 i 100 do portretu i bardzo sobie cenię ich zalety.
Co do 50L to przyznam się bez bicia, bardzo lubię nim pracować, niemniej jednak dla moich wlasnych potrzeb, najczesciej siegam po 17-40 i 100L. Do samotnego streetowania jest mz za duża i droga, poza pracą nie foci mi się tym zbyt komfortowo jednak.
Na ostrość na 1,2 nigdy nie narzekałem, ale zazwyczaj to szkło przymykam, żeby mieć większą GO. Jedyne co złe, a raczej do czego wszyscy się przywalają, to ta winietka. Moim zdaniem jest ekstra, ale to tylko ja.
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto
No wlasnie kupilem szklo dla 1.2. I bede sie staral robic na tej przyslonie. Ja lubie mala glebie i rozmycie. Do tej pory zmuszony bylem robic na 4.0 lub 2.2 uzywajac 50/1.8.
24L jest kozackie.
50L jest miodne.
100L daje cudny obrazek i nieziemskie rozmycie.
Wlasciwie taki zestawem mozna zrobic juz niemal wszystko i radocha ogromna.
Ostatnio edytowane przez Sunders ; 06-11-2010 o 10:23 Powód: Automerged Doublepost
zapodajcie sampelki z 50L ale tylko 1.2 (bez bateryjek!!)
5d2+ lenistwo: 16-35L II 2.8+70-200L 2.8 + 580ex(nie używam)
+ jeszcze 24L II i 85II L , były 17-50tami, c17-55 x2, 17-40L, 50-135 (wspaniałe szkło) 70-200L 4 i canon 350d je widział wszystkie
Ostatnio edytowane przez _igi ; 06-11-2010 o 14:14 Powód: Automerged Doublepost
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto
Mam sample ale butelkiWiec nie wiem czy sens zapodac?
No dobra. Ale na razie mocno jestem zapracowany.