Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Ile za zdjęcia panoramiczne ?

Domyślnie Ile za zdjęcia panoramiczne ?

Witajcie,
    W związku z tym, że nie wykonywałem jeszcze nigdy zdjęć odpłatne mam do Was pytanie. Ostatnio zostałem poproszony przez jedną z dużych firm budowlanych w Polsce o wykonanie fotografii panoramicznych jednego z wybudowanych przez nich obiektów. Jak pisałem wyżej jestem początkujący i wszystkie zdjęcia wykonywałem z ręki aparatem C40D ze szkłem 17-50 f/2.8. Wykonałem około 200 zdjęć, które później połączyłem w kilka panoram. Nie było łatwo scalić te zdjęcia w całość ze względu na brak statywu i głowicy panoramicznej. Spędziłem sporo czasu nad dopracowaniem całego materiału, wykonywałem delikatne HDRy aby zwiększyć zakres tonalny. Efekt zaskoczył pozytywnie nie tylko mnie, ale i zleceniodawcę.
    I teraz pytanie do Was : ile powinienem wziąć za takie zdjęcia ? Prawa autorskie do tych zdjęć przekazałem tej firmie tak, że mogą być one użyte w ich katalogach reklamowych.
    Pozdrawiam

Początki nałogu Awatar photographus
    Miasto
    Białystok

Domyślnie

Pokaż co zrobiłeś, bo generalnie cena może zacząć sie od 500 zł a skończyć na5.........000
    pozdrówka
    regulamin pkt 8

Uzależniony Awatar Bartek_902
    Miasto
    DĘBLIN

Domyślnie

Też proponuje pokazać chociaż jedno zdjęcie
    EOS + L i kupa gratów ...

Pełne uzależnienie

Domyślnie

Napisz ile dokładnie wykonałes tych panoram i jakie przecież nie będziemy zgadywać...
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

Domyślnie

Tak jak pisałem wyżej, wykonałem około 200 zdjęć, a łącznie wykonałem 6 panoram i 3 zdjęcia składające się z 2 fotek. Jestem nowy na forum wiec proszę o wskazówki jak mam załączyć przykładowe zdjęcie.

Uzależniony Awatar Handelson
    Miasto
    Piła

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mati83 Zobacz posta
    ...proszę o wskazówki jak mam załączyć przykładowe zdjęcie.