Cytat Zamieszczone przez Piotr_0602 Zobacz posta
Dlaczego nie? Za czasów analogowych były i budżetowe szkła, i drogie L-ki. Czyżby chodziło tylko o wyprucie klienta z kasy? Poza tym ja nie chcę targać wielkich i ciężkich szkieł z czerwonym paskiem. Chciałbym mieć zestaw 5D z obiektywami w stylu 85/1.8. Niech będą ostre po lekkim przymknięciu o 0,5EV, niech mają zwartą obudowę magnezową i niech będą małe jak 85/1.8 lub mniejsze. Czy to wygórowane żądania? Dlaczego nie można odświeżyć 28/1.8, 35/2 (lub 1/.8), 50/1.4, 100/2 ??? Może wolę małe 35/1.8 ostre od f/2 z filtrem 58mm niż duże 35/1.4 ostre od pełnej dziury z filtrem 72mm i dużo, dużo wyższą ceną. Akurat 5D2 to na pewno nie jest Ferrari.

Pamiętam premierę 5Dmk2. Szczęki opadały, szczególnie gdy ludzie czytali o AF. Długo nie mogli uwierzyć że nic się w AF nie zmieniło, zanim specyfikacje nie potwierdziły się w 100%.

7D to jest krok do przodu, ale D300 miał to wszytko co ma 7D już dawno (filmy mnie nie interesują).

Nieruchomy LCD to zaleta? A dlaczego? Jak nie chcesz nim ruszać, to nie ruszaj albo nawet podklej od tyłu taśmą dwustronną do body. Wg mnie ruchomy LCD to ogromna zaleta. Nikt nie każe nim obracać, ale miło że można.

Jedynki są droższe od 5D2, wystarczy sprawdzić cennik. Nawet od 5D2 z gripem (a ja osobiście gripa nie potrzebuję). Nikon za podobną do 5D2 cenę daje prawdziwe uszczelnienia, wbudowaną lampę do sterowania zewnętrznymi oraz o conajmniej dekadę lepszy AF.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale piszesz po prostu tak jak Ty chcesz żeby firma działała, totalnie zapominając o realiach. No cóż, wolno Ci, bo dlaczegoby nie. To idź się frustruj dalej, ja sobie poczytam o tym mitycznie złym AF w 5D2