Dość kontrowersyjny acz ciekawy sposób na reklamę:http://www.smartfotos.pl/lindner2011.html
Dość kontrowersyjny acz ciekawy sposób na reklamę:http://www.smartfotos.pl/lindner2011.html
Oglądałem w Dzień dobry tvn czy coś w tym stylu.Ta czarna dupeczka też była, i się wypowiadała.
Ogólnie OK.
5D, 40D, CP-E4, 16/2,8 Zenitar. 50/1,4. 24-70/2,8 L 70-200/4L 550ex + 580exII, CP-E3, DigiMate III + blendy, świecidełka
---------------------------------------
Jeśli dobrze pamiętam to ta sama firma w ubiegłym roku miała kalendarz w podobnym stylu. I dzięki niemu zyskała MEGA reklamę, pokazywali go w wielu kanałach tv. Tym razem pewnie też o to chodzi.
Są cycki.... jest biznes![]()
...są dupeczki.... jest kasa
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Właśnie tak.
I tak jak już wcześniej pisałem, po obejrzeniu programu/wywiadu, ta firma która reklamowała swoje produkty , takie a nie inne, jest naprawde doceniana na trynku światowym. Tak więć musieli "uderzyć " w coś innego, aby dodatkowy rozgłos zdobyć.
Mi się fotki podobają, zresztą dziewczyny też, ale jakoś mi się nie spieszy po ich produkty.
" wypijmy za drzewa na nasze trumny, aby nigdy nie wyrosły"
Ostatnio edytowane przez czerwiniak ; 11-10-2010 o 23:12 Powód: Automerged Doublepost
5D, 40D, CP-E4, 16/2,8 Zenitar. 50/1,4. 24-70/2,8 L 70-200/4L 550ex + 580exII, CP-E3, DigiMate III + blendy, świecidełka
---------------------------------------
no tak , jezeli cos ma sie dobrze sprzedawaca to tylko cyckia pomysł na kalendarz no cóż jak to mówią na komixxach "jak było to sorry"
![]()
Ten typ reklamy mnie razi, podobnie zresztą jak robienie sobie tzw. jaj ze śmierci.
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto
A tam... Ja chce być pochowany w trumnie ubrany jak człowiek a nie w garnitur jak idiota. A trumna ma być wyklejona zdjęciami bardzo gołych panienek, z zewnątrz też))) Jak nie, to będę straszył po nocach
Na nagrobku też coś wesołego musi być
Skoro i tak trzeba umrzeć, to nie ma co się z tego powodu umartwiać...
"Wszyscyśmy z płócien
Rembrandta:
To tylko kwestia
Światła ; " (Jacek Kaczmarski "Światło")
właściciel powiedział jedną ważna rzecz - to nie my jesteśmy odbiorcami a hurtownie trumien - zatem to nie my mamy sobie wybrać trumne/wzdragac sie przed forma takiej reklamy - jest to produkt dla hurtowni tak aby ona zamowila do swoich magazynow trumny konkretnej firmy, zatem powinna byc charakterystyczna.
Sebastian Małachowski