Panowie, teraz poważnie. Wszystkie twarze w waszych wersjach na moim monitorze mają lekki zafarb fioletowo-magneta. Wiem że mam gów..y monitor , ale myślałem do tej pory , że jakiś czas temu go opanowałem. Jednak chyba nie do końca , no bo większość nie może się mylić. Czyż nie ? W takiej sytuacji na razie wycofuję, do poniedziałku, to co napisałem.
Odszczekam lub potwierdzę jak zobaczę wasze wersje na sensowniejszym monitorze.
Jacek Paduszyński
40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro
na wszystkich obrobkach po za jedna(!) kolesie na drugim planie wyszli jakby byli nieudolnie wyszparowani :/ tu trzeba w PS lub innym edytorze popracowac nad dalszym planem
Loading sig, please wait...
|||||||||||||----35%----------------
Canon EOS system
2 minutyNa "szparowaniu" drugiego planu sie nie skupiałem
Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.
---Moje zdjecia na FB---
Jacek Paduszyński
40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro
Skoro ma byc jakas kompozycja, szparowanie itp .to moja ostateczna wersja, zgubilo ostrosc, i zjadlo jakosc lekko bo cropowane i interpolowane do 800px.
Jacek Paduszyński
40D c 17-55/2,8, C 100/2,8L , C 70-300 IS 580 EXII, 2 x 420EX, Raynox , Kenko , WilliamOptics APO 660/6 , WilliamOptics APO 400/6 etc. astro
Delikatnie.
6D + 5D + 14 /2.8 + 35/1.4 + 50/1.4 + 85/1.8 + Fuji X-T1 + 35/1.4
Dolna czesc zostawilem zeby byla jakas "podstawa" a nie postacie wiszace w powietrzu. Kolesi - wiem ze to wbrew fizyce, ale zblurowalem zeby kompozycyjnie byli (nie wiem czemu ale nie pasowalo mi przesuniecie kadru w lewo zeby sie ich pozbyc). A fiolet - troche go jest - ale u mnie, na moim monitorze sa to takie male resztki ktore odcinaja tych ludzi od otoczenia kolorystycznie. Ale to chyba dlatego ze blysniete z lampy - ktora ma jednak inna temperature.